kerstkaart week 19

 HI, 

Welkom bij een nieuwe donderdag...

Vandaag laat ik een kaartje zien met meerdere vouwen, 

precies goed dus voor onze challenge... 





Er zit een sluiting met een band om de kaart..
Zodat deze netjes verstuurd kan worden, en bij elkaar blijft zitten...





Als je de band eraf haalt, komt er dus een kaart te voorschijn met meerder vouwen. 
Het voordeel is dat je van alles erop kunt laten zien, ik nam het thema van de 
huisjes en liet het overal op de kaart terug komen..
Ik hou van het rood - wit - blauw




Geniet vandaag van je extra vrije dag, of misschien wel vrij weekend..
Ik ga straks weer aan het werk mijn avonddienst roept weer, vandaag 3 - 4.

klik hier! om naar het blog te gaan van 52WTC..
meedoen kan vandaag de hele dag tot 23.55 uur..
Je kan natuurlijk ook nog steeds meedoen met onze challenge. 







Reacties

wat een mooi vouw kaartje met het leuke papier en de leuke huisjes erop
groetjes ellen
Angélique zei…
Een heel leuke gezellige kerstkaart
Colien zei…
Heel mooie vouwkaart in deze kleurtjes!
Geniet van je dag en werk-ze straks.
grtz Colien
joke zei…
Schitterende vouwkaart heb je gemaakt en wat leuk met al de huisjes.
Groetjes Joke
Een leuke kerstkaart in vrolijke kleuren en meteen een mooie reminder voor de lopende challenge inderdaad.
Lieve groetjes Miranda
mooie kaart, toffe reminder voor de challenge!
Groetjes
Nancy
Jantine zei…
heel leuke kaart met die huisjes, Ingrid! Mooi papier! En heel leuk model!
Groetjes
Jantine