kerstkaart week 21

 

HI, 

Welkom bij een nieuwe week, met pinksteren had ik nog vakantie, 

en ik dacht maandag mijn blogbericht te gaan schrijven voor vandaag, 

iets met een drukken agenda voor dinsdag en woensdag, 

in de veronderstelling dat ik nog een kerstkaartje op voorraad had om te laten zien, 

maar helaas dat kaartje was voor de challenge, en die start pas volgende week..

Dus maandag weer aan de slag met kerstpapiertjes, en malletjes..

Ik heb er maar meteen weer twee gemaakt... 



De labelmal en het raampje is van MD, 

en de tekst en de gnome zijn van een pakket van Boekenvoordeel. 



klik hier! om naar het blog te gaan van 52WTC.

Je kan vandaag je kaart nog linken tot 23.55 uur, 

En de kaart voor de challenge kan je natuurlijk ook nog linken..

Vanmiddag kom ik even spieken bij jullie... 






Reacties

wat een mooi label met het raam en de leuke kabouter
groetjes ellen
Angélique zei…
Het is een superleuke labelkaart.
Daphne zei…
Jij doet het goed op stress, want wat een leuke kaart schudde je even uit je mouw afgelopen maandag.
Ook de kleuren vind ik leuk, een keertje wat anders dan traditionele groen en rood.
Eri zei…
Leuk label laat je zien met de gnome voor het raam.
Groetjes, Eri
Marijke zei…
Een mooi kaartje heb je gemaakt ondanks dat het snel moest! En zelfs al twee! Heb je nog een reserve! Leuk die gnom! Groetjes Marijke
Een leuk kerstlabel Ingrid, knap dat je dat zo snel kunt.
Lieve groetjes Miranda
Jantine zei…
Leuke labelkaart, Ingrid, knap om die zo op stel en sprong te maken!
Groetjes
Jantine
Heel leuk dit label met de schattige gnoom