kerstkaart week 12

HI, 

Welkom bij een nieuwe week van kerstkaartjes..

Deze keer een slimline tag, met de gnomes.. 




Het papier, en de gnomes komen uit een pakket van Boekenvoordeel, 
online gekocht, omdat deze niet meer in de buurt zitten..
Ik vind het tegenvallen, de kleuren zijn flets. Ik heb ook pakketten 
van Noor&Zo van Bella Lullu en die kleuren zijn veel intenser...
Ach zo'n pakket is handig, heb je zo een kerstkaartje klaar....

Fijne donderdag gewenst.. 
klik hier ! om naar het blog te gaan van 52WTC, 
daar kun je vandaag de hele dag nog je kaart linken, 
en je kan natuurlijk nog meedoen met onze challenge.. 





Reacties

Angélique zei…
Een heel leuke labelkaart.
Vandaag heb ik geen kerstkaart, maar een reminder voor Cheerful Sketches; morgen laat ik wel een kerstkaart zien, voor de maandchallenge.
Caroline zei…
kaboutertjes doen het altijd goed he, groetjes Caroline
Anoniem zei…
Een leuk kaartje hoor Ingrid! Ik vind de kleurtjes leuk en voor een keertje kan dat er best bij toch?
Ik vind het toch een leuk label geworden Ingrid. Je hebt er iets moois van gemaakt.
Lieve groetjes Miranda
Jantine zei…
Leuke labelkaart met die kabouters, Ingrid.
Groetjes
Jantine
Vind het ook jammer dat boekenvoordeel weg is uit de stad kwam er graag. Papier wil je graag zien en voelen.Je maakte wel een schattig label met de gnomes!
Aviator zei…
Dankbaar voor je expertise. Je bericht heeft waardevolle inzichten opgeleverd die ik kan toepassen. Neem een kijkje op onze blog die exclusief gericht is op het Aviator-spel.