crafty friends.....

 HI, 

Welkom bij een nieuwe blogpost....

Joehoe het is me gelukt om zomaar tussendoor en kaart te maken...voor een challenge...

Bij DCL zag ik een leuk thema voorbij komen, en 

dan gaat dat lekker spoken in je hoofd, totdat je het goede idee hebt bedacht... 



ik moest wel even door mijn malletjes gaan zoeken, 
want ik wist dat ik ze had, de leuke schaartjes en het lineaaltje..
In mijn zoektocht kwam ik het leuke papier met de handen tegen (van SU)
Ik heb crafty friends genoeg waar dit kaartje naar toe kan gaan, 
dus wie weet......
Ik heb tussendoor verschillende kaartjes in mixed media stijl gemaakt, 
daarover zal ik binnenkort meer plaatsen.....
Maar voor nu, genieten van dit mooie exemplaar...

Tot donderdag, dan ben ik weer van de partij..
Deze kaart doet mee bij: DCL #382





Reacties

Ik vind het een superleuk kaartje Ingrid! Heel origineel en crafty! Dankjewel voor het meedoen met de Dutch Card Lovers!
!neke zei…
Helemaal leuk Ingrid !!!
Ellen zei…
Wat een creatieve crafty card Ingrid. Leuk dat je meedoet met DCL.
Groetjes Ellen
Diny zei…
Wat ween leuke kaart Ingrid....mooie kleuren ook!
Groetjes Diny
Elly zei…
Ik vind hem echt super!
Groetjes Elly
Je kaartje is goed gelukt! Leuk geworden. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL! CreaTEAve groetjes, Yvonne 🌺☕️The Creative Teacup
GerJanne zei…
Leuke kaart is het Ingrid en inderdaad creatieve vriendinnen genoeg!
Marjan zei…
Ik vind hem ook origineel en heel gaaf bedacht, toffe inziending voor onze challenge. Dank voor het meedoen, Ingrid!