kerstkaart week 11

 


HI, 
Vandaag laat ik jullie een soort mixed media kerstkaartje zien.. 
De achtergrond maakt ik met mijn nieuwe distress oxides die ik kreeg voor mijn verjaardag.. 

De achtergrond tekst stempelde ik erop. (merry christmas)
De bomen stempelde ik in een boek, knipte ze uit en plakte ze op. 



Daarna kregen de bomen een kleurtje met ecoline brushmarkers


Het kaartje van vorige week met de sneeuwster komt ook uit dit velletje..
Het is weer eens wat anders, en leuk om ook eens zo'n kerstkaartje te maken. 

klik hier ! om naar het blog te gaan van 52WTC. 
Doe gezellig met ons mee vandaag..
Ook kun je natuurlijk nog steeds met onze challenge mee doen.. 

Fijne donderdag, het belooft een mooie dag te worden. 
Ik ga vandaag een lange wandeltocht maken, op 23 maart heb ik me 
ingeschreven om in Venlo de 20 km te lopen, laatst heb ik 10 km gelopen, 
dus vandaag weer een stukje verder, genieten... 






Reacties

Gaaf kaartje! Succes met wandelen.
Elly zei…
Heel mooi gedaan deze kaart. Veel plezier met wandelen het weer is top vandaag.
Groetjes Elly
Caroline zei…
heel apart, groetjes Caroline
Schitterend , wat een mooie achtergrond...
Heel veel wandelplezier is er goed weer voor.
Liefs Annemarie en Merit
Diny zei…
Wat een gaaf kaartje Ingrid....mooie kleuren heb je gebruikt!
Groetjes en veel plezier met wandelen....
Diny
Anoniem zei…
Heel kunstig gedaan deze mooie kerstkaart Ingrid. Wauw, 20 km lopen. Noem het maar een stukje verder😅. Veel succes, je hebt er mooi weer op.
Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)
Anoniem zei…
Wat heb je dat mooi gemaakt! en wat een leuke techniek om uit een boek te halen! Erg leuk bedacht hoor Ingrid! Moet ik onthouden! ( dat wordt dan wel weer moeilijk HaHa) Groetjes Marijke
!neke zei…
Heel gaaf Ingrid !!!!
Eri zei…
Wow, dat ziet er tof uit!
Groetjes, Eri
GerJanneke zei…
Ik reageer vanaf mijn DT account. Bij sommige bloggers en daar ben jij er 1 van, wordt mijn reactie niet geplaatst met mijn zonnetjesaccount, heel raar!
Het is een heel mooi mixed mediakaartje!
Nancy zei…
Hey Ingrid,
Jij hebt je creatief uitgeleefd op deze kaart! Mooie achtergrond en de stempel komt er goed op uit...
Ik heb mijn bericht gisteren om 5u gepost en ben het vergeten te linken aan de 52-weeks-blog... Niet slim van me!
Liefs,
Nancy
Jantine zei…
Wat een gave kaart, Ingrid, leuke technieken zo die mixed media.
Groetjes en veel wandelplezier de komende tijd.
Jantine