kerstkaart week 10

 HI, 

Welkom bij een nieuwe donderdag, 

Vandaag laat ik een kaartje zien, wat met onze challenge mee kan doen.. 

maak een kaart met strookjes en een sneeuwster




Ik stempelde nadat ik het in strookjes had gesneden, nog eens met een sneeuwster. 
De sneeuwster op de achtergrond is van Ludiec. 
Op de foto valt het niet zo op maar de sneeuwster is van blinkend blauw papier..



Hierboven zie je het vel, toen ik het net klaar had, gemaakt met distress oxide inkt. 

klik hier ! om naar het blog te gaan van 52WTC...

Fijne donderdag gewenst.. 







Reacties

Sarah zei…
Heel tof met de strookjes en het papier dat je ervoor gebruikte. Fijn dat mijn kaart aan kwam! Ik postte ze samen met anderen en ze zijn niet allemaal op bestemming geraakt 😕
Jantine zei…
Heel mooie kaart met die mooie achtergrond, Ingrid!
Groetjes
Jantine
wat een mooi kaartje met de zelfgemaakt achtergrond en de leuke details erbij
groetjes ellen
Eri zei…
Wow, wat een prachtige kaart!
Groetjes, Eri
Dit is een prachtige kaart Ingrid. Ik hou erg van deze kleuren en het komt mooi tot z'n recht.

Lieve groet, Petra
Anoniem zei…
Wat een leuk idee om zo je kaart op te bouwen! Leuk gedaan met die strookjes! Een heel mooi kaartje geworden! Groetjes Marijke
marian zei…
Een super mooie kaart heb je gemaakt met de beïnkte strookjes.
Groetjes van Marian.
Anoniem zei…
Prachtige kaart met de strookjes en de sneeuwster!
Groetjes Trudy
Een prachtige kaart met mooie strookjes.
Groetjes, Caroline
Femmy zei…
Leuk gedaan de inkt achtergrond met de stempel strookjes, groetjes Femmy
!neke zei…
Mooi Ingrid !!!!
groeten Ineke
Daphne zei…
Wat een mooie achtergrond maakte je.
Mooi effect geeft dat hè met de distress inkt.
Leuk, de strookjes.
GerJanne zei…
Heel mooi kaartje! De challenge zegt kleine restjes, geen strookjes, kan natuurlijk wel, maar zo zijn het geen restjes...hihihi....grappig!
Nancy zei…
Hey Ingrid,
Mooie kaart werd het... leuke strookjes...
Liefs,
Nancy
heel mooie kaart Ingrid!
groetjes
Nancy
Wat een mooie achtergrond heb je gemaakt Ingrid. En daarna verwerkt in stroken op de kaart. Prachtig met de sneeuwvlokken en de grote sneeuwvlok.
Groetjes Antje
Suzan zei…
Prachtig kerstkaartje Ingrid!
Groetjes Suzan