HI,
Welkom bij een nieuwe donderdag...
Er gaat een nieuwe challenge van start bij 52WTC..
maak een kaart met een dier uit het kerstverhaal
meerdere dieren mag uiteraard ook
Ik ben aan de slag gegaan met de schaapjes
Kijk ze staan bij de brievenbus om het kerstkaartje te posten..
Ze zijn op elkaar gaan staan om erbij te komen...
Je kan voortaan een maand lang meedoen met onze challenge. Deze start morgen, en duurt
tot en met 25 Februari 20.00 uur..Lekker lang de tijd, en de mogelijkheid om
ieder moment van de dag je kaart te linken. Hoe vet is dat ?
Doe gezellig met ons mee...Klik hier !



17 opmerkingen:
wat een mooi kaartje met de leuke schaapjes slim hoor om op elkaar te gaan staan zo kun je makkelijk je kaart posten
groetjes ellen
Een heel grappige kaart met deze slimme schaapjes.
Haha, wat leuk bedacht, de schaapjes bij de brievenbus!
Groetjes, Eri
Haha erg leuk en grappig kaartje!
Groetjes Trudy
Wat een grappige kerstkaart Ingrid!
Door op elkaar te klauteren kunnen de schaapjes in elk geval hun brieven posten. Slim hoor!
Groetjes Antje
leuk schaapjes die kaartjes posten, lief kaartje Groetjes Caroline
Een leuk kaartje voor de uitdaging. Je hebt wel erg atletische schaapjes hoor! haha! Groetjes Marijke
Een erg leuke kaart met de schaapjes.
Groetjes van Marian.
Heel leuk grappig kaartje, met die schattige schaapjes.
Liefs Annemarie en merit
Een leuke kerstkaart met die slimme schaapjes Ingrid.
Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)
Hahahaha....zoiets bedacht ik dus ook....het schaapje op weg naar de kerststal. Het kwam er alleen niet uit. Je kaart vind ik enig en zo leuk.
Lieve groet, Petra
Wat een leuk idee, die schaapjes bij de brievenbus, Ingrid! Ze zijn zo schattig!
Groetjes
Jantine
Oh dat is goed nieuws, dat we langer de tijd hebben! En jij hebt de juiste dieren gekozen. In het originele kerstverhaal komen geen os en ezel voor, maar ze horen er gewoon bij he?
Jouw kaart is heel leuk!
Wat een leuke kaart, die schaapjes zijn zo schattig.
groetjes van Ank
Wat een leukerd met die schaapjes !!!
groeten Ineke
leuke kaart Ingrid!
Groetjes
Nancy
Ik vind het zo'n leuke challenge.
Jouw voorbeeld geeft genoeg inspiratie!
Super leuk issie.
Een reactie posten