Liefs - mixed media

 HI, 

Welkom bij een nieuwe post, 

zo vlak voor het weekend, ik ben vrij het weekend, maar dat begint voor mij 

morgen pas, vandaag nog een late dienst tot 23.00 uur...

Maandag had ik een vrije dag, ik ben aan de slag gegaan, met een 

mixed media kaartje. Ik nog een vel liggen van een print van de gelliplate.. 



Het kaartje met veel liefs erop maakte ik voor Nina..
Ze heeft zoveel pech gehad, zij is een oud stagiare bij ons op het werk, 
en ging met de fiets naar huis toen ze klaar was met werken, ze is nog weekend en vakantie kracht bij ons. 
Met de fiets gevallen, en daarbij is haar pink eraf gegaan....brrr hoeveel pech kan je hebben..
Enfin twee operaties verder, en het is nog de vraag of de pink blijft zitten.. 


Dat verdient een kaartje als je zoveel pech hebt. 
Ik maakte strookjes van het vel, en voegde er nog van alles aan toe. 
Zoals kraftpapier, en washi tape, ik tekende wat met een witte en zwarte stift..
En stempelde de tekst liefs, en xxx
Ik moet er altijd in komen als ik met mixed media werk, met wel heel leuk om te doen, 
en daar gaat het tenslotte om. 

Fijn weekend alvast, 
zondag in ieder geval meer kaartjes... 





Reacties

Elly zei…
Een prachtige creatie is dit!! En die gaatjes stans is heel gaaf. Oh wat erg, even vallen met je fiets, hopend kunnen ze pink alsnog behouden.
Groetjes Elly
Angélique zei…
Jeetje wat een akelig verhaal! Je maakte een mooie fleurige kaart voor de dame in kwestie.
wat een kleuren uitspatting ! mooi gemaakt.
hopelijk komt het allemaal goed met jou,
grtjs, Martina
GerJanne zei…
Oh jakkes, wat moet dat pijnlijk geweest zijn en misschien nog wel! Je kaart is prachtig!
Scraptastisch zei…
Ik zit met mijn neus op het scherm Ingrid, wat is dit gaaf, ik weet dat je dit kan maken zo tof gedaan!!! En dat zal de pechvogel ook vinden, dit is wel een hele nare val geweest, hoop dat de pink behouden blijft!
xx Gerie