donderdag 11 januari 2024

kerstkaart week 2

 

HI, 

vandaag is er weer een kerstkaartje om te laten zien..
Dit keer een label kaartje.. 



Ik maakte een stolp met bomen erin, en het leuke hertje heb ik erbij gezet.. 
Als wat ik gebruikt heb is van Marianne Design. 


klik hier! om naar het blog te gaan van 52WTC..
En doe gezellig met ons mee vandaag, 

Vandaag heb ik een dagje BHV, weer even van alles op frissen, altijd fijn..
Gisteren heb ik mijn certificaten voor verpleegtechnisch handelen ook weer even allemaal 
opgefrist, en dat zijn er heel wat....maar ook altijd weer fijn als je weer bij bent...

Fijne donderdag gewenst.... 






11 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Je was goed bezig met je certificaten op te halen! En wat een leuke tag kaart vind het vellum er zo leuk bij staan.

De Hobbykamer van Petra zei

Leuke tagkaart Ingrid. Ik moest me bij je melden. Ik ben namelijk de winnaar van de december challenge bij 52weeks. Je emailadres hier aan de rechterzijde stuurt mijn email naar je terug naar mij. Hoe kan ik dan contact met je krijgen?

Lieve groet, Petra

Nancy Soetaert zei

Mooie kerstlabelkaart met die stolp.
Fijne donderdag
Nancy

Anoniem zei

Hele leuke tagkaart met de stolp!
Groetjes Trudy

Anoniem zei

Een leuk kaartje met die stolp! Een mooie tag heb je gemaakt! Veel succes met de BHV. Groetjes Marijke

Jantine zei

Mooie kaart met die stolp, Ingrid! En een veilig idee dat je weer helemaal up to date bent met BHV -
Groetjes
Jantine

Angélique zei

Een mooie labelkaart.
Goed bezig met al die kennis opfrissen.

Suzan zei

Prachtige tag Ingrid!
Groetjes Suzan

Yvonne zei

Je hebt een heel mooi label gemaakt Ingrid.
Mooi met de stolp.
Groetjes, Yvonne.

Kaartenkraam zei

Leuk gedaan met die stolp op je kaart.
En je bent goed bezig met het opfrissen van vakkennis en kunde!

groetjes van Ank

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke tag met die gave stolp Ingrid. Ja in dit beroep moet je wel steeds bijblijven hè. Fijn dat je zo alles weer even op kunt frissen.
Lieve groetjes Miranda