donderdag 25 januari 2024

kerstkaart week 4

 HI, 

Welkom bij een nieuwe donderdag...

Er gaat een nieuwe challenge van start bij 52WTC.. 

maak een kaart met een dier uit het kerstverhaal

meerdere dieren mag uiteraard ook 

Ik ben aan de slag gegaan met de schaapjes



Kijk ze staan bij de brievenbus om het kerstkaartje te posten..
Ze zijn op elkaar gaan staan om erbij te komen... 


Je kan voortaan een maand lang meedoen met onze challenge. Deze start morgen, en duurt
 tot en met 25 Februari 20.00 uur..Lekker lang de tijd, en de mogelijkheid om
 ieder moment van de dag je kaart te linken. Hoe vet is dat ? 

Doe gezellig met ons mee...Klik hier !






17 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke schaapjes slim hoor om op elkaar te gaan staan zo kun je makkelijk je kaart posten
groetjes ellen

Angélique zei

Een heel grappige kaart met deze slimme schaapjes.

Eri zei

Haha, wat leuk bedacht, de schaapjes bij de brievenbus!
Groetjes, Eri

Anoniem zei

Haha erg leuk en grappig kaartje!
Groetjes Trudy

Antjes kaartcreaties zei

Wat een grappige kerstkaart Ingrid!
Door op elkaar te klauteren kunnen de schaapjes in elk geval hun brieven posten. Slim hoor!
Groetjes Antje

Caroline zei

leuk schaapjes die kaartjes posten, lief kaartje Groetjes Caroline

Anoniem zei

Een leuk kaartje voor de uitdaging. Je hebt wel erg atletische schaapjes hoor! haha! Groetjes Marijke

marian zei

Een erg leuke kaart met de schaapjes.
Groetjes van Marian.

Annemarie en Merit zei

Heel leuk grappig kaartje, met die schattige schaapjes.
Liefs Annemarie en merit

Anoniem zei

Een leuke kerstkaart met die slimme schaapjes Ingrid.
Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)

De Hobbykamer van Petra zei

Hahahaha....zoiets bedacht ik dus ook....het schaapje op weg naar de kerststal. Het kwam er alleen niet uit. Je kaart vind ik enig en zo leuk.

Lieve groet, Petra

Jantine zei

Wat een leuk idee, die schaapjes bij de brievenbus, Ingrid! Ze zijn zo schattig!
Groetjes
Jantine

GerJanne zei

Oh dat is goed nieuws, dat we langer de tijd hebben! En jij hebt de juiste dieren gekozen. In het originele kerstverhaal komen geen os en ezel voor, maar ze horen er gewoon bij he?
Jouw kaart is heel leuk!

Kaartenkraam zei

Wat een leuke kaart, die schaapjes zijn zo schattig.

groetjes van Ank

!neke zei

Wat een leukerd met die schaapjes !!!
groeten Ineke

Nancy Soetaert zei

leuke kaart Ingrid!
Groetjes
Nancy

Daphne zei

Ik vind het zo'n leuke challenge.
Jouw voorbeeld geeft genoeg inspiratie!
Super leuk issie.