mixed media (2) - ontslag ?

 HI, 

Vandaag laat ik weer een mixed media kaartje aan jullie zien. 

ik ben weer into mixed media, dus er zal vast nog meer komen de

komende tijd..mixed media, het is het loslaten, het vertrouwen dat iets goed gaat 

komen, en wat ik heerlijk vind, stoeien met verschillende medium technieken werken. 

ik had nog verschillende A4 afdrukken liggen van mijn gelliplate.. 

Monique had op Facebook bij Pronty Crafts, een leuke kaart laten zien, 

en de ideetjes daarvan heb ik opgepikt, en mijn eigen draai eraan gegeven.. 



De ogen - de eyes - een bewoner bij ons zegt altijd tegen me, je hebt zo'n trouwe 
ogen - de ogen de weerspiegeling van de ziel. 
Bedoeld voor mijn collega deze kaart, we zitten als team in een moeilijk vaarwater, 
al een half jaar geen locatiemanager gaat zijn tol eisen, en ik moet eerlijk zeggen dat ik op 
het punt stond een andere baan te gaan zoeken, maar niet voordat ik de problemen ga bespreken. 
Ik begeleid mijn collega met de opleiding verpleegkunde - het is niet makkelijk voor haar - want het is een interne verkorte opleiding. Al zou ik vertrekken dan heeft dat consequenties voor haar leerproces, dus 
hebben we met de opleiding een gesprek gehad, en ik moet zeggen de begeleider schoot meteen raak
Stelde meteen de juiste vragen aan mij en mijn collega. Dus ik ga nu in gesprek met de tijdelijke 
locatiemanager, wat ik nodig heb om weer goed in mijn vel te zitten in dit team. 
Dus gaat vervolgd worden, maar dit kaartje dus, ik zie jouw. 
Ook al ben je geen schreeuwer je mag gezien worden, en ja mag er zijn..

Een fijne dag, en morgen weer een kerstkaartje natuurlijk.. 




Reacties

Angélique zei…
O jeetje Ingrid, wat een spanning! Ik hoop dat jullie er samen uit komen en dat jouw, nee, jullie werk weer een prettige werkplek wordt. Mooi dat je een kaart voor je collega gemaakt hebt, bedoeld om haar een hart onder de riem te steken, dat wordt vast enorm gewaardeerd.
GerJanne zei…
Nou, dat is zeker heftig hoor. Je niet in je vel voelen zitten op je werk is heel naar! Hopelijk komt er een oplossing. Je kaart vind ik prachtig!