HI,
Welkom weer bij een nieuwe donderdag,
het is even rustig hier op het blog met kaartjes maken....
Even druk druk met andere leuke dingen...
Ik had me voor Sinterklaas een adventbox gekocht van Ludiec stempels,
Judith van Ludiec doet heel veel werken met aquarel, ik heb verder geen aquarel verf,
wel plakaat verf, waar ik mee werk op mijn gelliplate, dus ik heb een doos aquarelverf ook
gekocht van, van Gogh...ik moet de box nog uit elkaar halen, en een kleurenkaart verven..
Maar komt goed, ik heb veel leuke creaties voorbij zien komen van de eerste box in de
besloten Facebookgroep. Volgende week heb ik vakantie, dus heb ik zeker tijd om te gaan
aquarellen.....
De challenge bij 52WTC
Gebruik je embossingfolder op je kerstkaart



11 opmerkingen:
Een leuke label.
Groetjes Elly
Wat een leuke kaart/label is het. Ik ben benieuwd naar die box. Klinkt heel mooi.
wat een mooi label met de leuke beer en de leuke embossing achtergrond
groetjes ellen
Mooie labelkaart, Ingrid! En hier ook druk met van alles. Leuk dat je door je adventskalender weer nieuw materiaal ook nodig hebt :-) Succes ermee, ben benieuwd naar de resultaten.
Groetjes
Jantine
Een schattige label heb je gemaakt, en veel succes gewenst met je nieuwe hobby spullen.
Groetjes van Marian.
Lief met de beren! Leuk vooruitzicht. Veel plezier alvast!
Hele gezellige kerstkaart en succes met je nieuwe spulletjes!
Groetjes Trudy
Een leuke kaartje heb je gemaakt met deze ijsbeer! En wat een leuke dingen heb je gekocht! Ben benieuwd wat we allemaal te zien krijgen! Groetjes Marijke
Prachtige label heb je gemaakt Ingrid!
Groetjes Suzan
Wat een leuk label! Ook je berenkaart is mooi geworden. Erg leuk. Groetjes Marjolein
Mooie labelkerstkaart!
Mooi verwenkadootje voor jezelf. Benieuwd wat je allemaal gaat maken met je Ludiecspulletjes.
Groetjes
Nancy
Een reactie posten