donderdag 7 december 2023

kerstkaart week 49 - reminder challenge

 HI, 

Welkom weer bij een nieuwe donderdag, 

het is even rustig hier op het blog met kaartjes maken....

Even druk druk met andere leuke dingen...

Ik had me voor Sinterklaas een adventbox gekocht van Ludiec stempels, 

Judith van Ludiec doet heel veel werken met aquarel, ik heb verder geen aquarel verf, 

wel plakaat verf, waar ik mee werk op mijn gelliplate, dus ik heb een doos aquarelverf ook 

gekocht van, van Gogh...ik moet de box nog uit elkaar halen, en een kleurenkaart verven..

Maar komt goed, ik heb veel leuke creaties voorbij zien komen van de eerste box in de 

besloten Facebookgroep. Volgende week heb ik vakantie, dus heb ik zeker tijd om te gaan 

aquarellen.....

De challenge bij 52WTC 

Gebruik je embossingfolder op je kerstkaart



Het witte stukje achtergrond heb ik geembost, met de bomen embossingfolder..
Dit is een oudje van SU, de beer en de mal van de tag is van Marianne Design..
klik hier! om naar het blog te gaan van 52WTC, 
je kan vandaag nog de hele dag meedoen met onze challenge..
Ook je gewone kerstkaart kan je vandaag linken... 

Vandaag nog wat dingen op de planning staan, maar ook om natuurlijk langs
te komen bij jullie..
Fijne dag gewenst.. 


11 opmerkingen:

Elly zei

Een leuke label.
Groetjes Elly

GerJanne zei

Wat een leuke kaart/label is het. Ik ben benieuwd naar die box. Klinkt heel mooi.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi label met de leuke beer en de leuke embossing achtergrond
groetjes ellen

Jantine zei

Mooie labelkaart, Ingrid! En hier ook druk met van alles. Leuk dat je door je adventskalender weer nieuw materiaal ook nodig hebt :-) Succes ermee, ben benieuwd naar de resultaten.
Groetjes
Jantine

marian zei

Een schattige label heb je gemaakt, en veel succes gewenst met je nieuwe hobby spullen.
Groetjes van Marian.

Sarah zei

Lief met de beren! Leuk vooruitzicht. Veel plezier alvast!

Anoniem zei

Hele gezellige kerstkaart en succes met je nieuwe spulletjes!
Groetjes Trudy

Anoniem zei

Een leuke kaartje heb je gemaakt met deze ijsbeer! En wat een leuke dingen heb je gekocht! Ben benieuwd wat we allemaal te zien krijgen! Groetjes Marijke

Suzan zei

Prachtige label heb je gemaakt Ingrid!
Groetjes Suzan

Marjolein zei

Wat een leuk label! Ook je berenkaart is mooi geworden. Erg leuk. Groetjes Marjolein

Nancy Soetaert zei

Mooie labelkerstkaart!
Mooi verwenkadootje voor jezelf. Benieuwd wat je allemaal gaat maken met je Ludiecspulletjes.
Groetjes
Nancy