kerstkaart week 50

 HI, 

Welkom bij een nieuwe donderdag... 

Vandaag laat ik een kaartje zien met de leuke spulletjes van Marianne Design.. 


Het kaartje is een slimline model, dat is iets lastiger te fotograferen.. 
De kleurtjes van het papier vind ik zo mooi, dat mooie blauw met roze tinten..
Het hertje is een oudje en ook de tekst, maar is nog steeds leuk.. 

De kaartjes zijn het afgelopen weekend gepost...
Ik had er toch meer nodig als ik dacht..
maar had nog voldoende op voorraad dus geen gestres..
Ik vergeet vaker familieleden een kaart te sturen met de verjaardag ( die verder weg familie zijn)
van de naaste familieleden ken ik alle verjaardagen uit mijn hoofd, gelukkig..
Daarom nu maar iedereen een kerstkaartje gestuurd die wat verder weg staan.. 
De verjaardag kalender heb ik al lang niet meer, ik had een hele handige app op de telefoon, 
maar die werkte op een gegeven ogenblik niet meer, dus ben ik alle verjaardagen kwijt..
Mijn schoonzusje houd nog alles op papier bij, dat overleeft alles, zo zie je maar weer, 
moet ik daar eens aankloppen voor familie verjaardagen..

klik hier! om naar het blog te gaan van 52WTC..

Fijne donderdag.. 




Reacties

Wat een mooie mal, en een prachtige kaart met dit mooie papier en lieve hertje.
wat een mooi kaartje met het leuke design papier en het hertje
groetjes ellen
Anoniem zei…
Een mooi kaartje met een leuke stans ! Leuk gedaan! Ja het valt niet mee om alles bij te houden en leve de telefoon! ( moet het wel alles goed gaan natuurlijk) Groetjes Marijke
Sarah zei…
Wat lief met het hertje. Vandaag mocht ik je mooie kaart ontvangen met de muisjes met bellen in hun hand. Bedankt! Ook wil ik je bedanken voor je lange warme reactie op mijn blogbericht van gisteren. Dat deed enorm deugd. Normaal zou je mijn kaart ook al moeten ontvangen hebben.
Fijn weekend x