Een steuntje in de rug

 HI, 

Welkom bij een nieuwe post, 

lekker een weekje vakantie deze week...

Maandag ben ik met Lieke naar de Efteling geweest, 

en gisteren heb ik een nieuwe bril uit gezocht...Dit jaar 

kreeg ik nog een bedrag van de verzekering voor de glazen, 

dat scheelt altijd, maar dan kost het nog genoeg geld...

Doordat ik al heel jong problemen met mijn ogen heb, 

ga ik altijd naar een goede opticien, die metingen doet, maar waar je dus

wel behoorlijk betaald voor de bril, gelukkig was mijn zicht niet heel veel slechter 

geworden, een halfje erbij in de prisma zodat ik wat rustiger kan kijken..

Want heel veel mogelijkheden heb ik verder niet meer met mijn zicht, 

mijn rechter oog kijkt niet actief mee, dus moet links alles doen zeg maar. En ik heb op mijn 25 al 

staar aan beide ogen gehad.. 

gelukkig kan ik mijn oude bril nog goed blijven dragen, dus kan ik nog eens afwisselen. 


Dan het kaartje van vandaag, dit maakte ik vorige week al..

Knutselen staat deze week nog wel op de planning.. 



Het is gemaakt aan de hand van de onderstaande schets..
Het papier is van SU, en ook de mooie tekst, je kan het voor veel gelegenheden 
gebruiken, en fijn om wat op voorraad te hebben. 


Dit is de schets die op de Facebookgroep staat van : creaties van Susan..

Daar doet deze kaart mee mee...
morgen is er weer een vers kerstkaartje...

Fijne dag gewenst..
Vandaag staat lunchen met collega op het programma, en vanavond gaan we 
ook met het hele team uiteten, gezellig, elkaar gewoon weer eens op een 
andere manier zien.... 







Reacties

Daphne zei…
Haha lunchen èn uiteten, jij hebt echt vakantie zo te lezen!
Mooie kaart, leuke sketch is dit.
Sjonge, jij hebt lastige ogen zeg, mijn vader heeft dat ook zijn hele leven al, ziet echt niks zonder bril. Gekruid zijn er nog goede opticiens, je betaalt misschien iets meer, maar je ogen heb je de hele dag nodig.
Fijne vakantie .
Diny zei…
Wat een gaaf kaartje heb je gemaakt Ingrid....die ga ik onthouden!
Succes met je nieuwe bril....terwijl ik dit berichtje typ......komt er reclame van Pearl op de radio....hoe toevallig is dat....haha!
geniet van deze leuke dag!
Groetjes Diny
!neke zei…
Geniet van je vakantie !!!!
Leuke kaart en een nieuwe bril , fijn toch !
groeten Ineke
Een hele fijne vakantie. Hopelijk bevalt de nieuwe bril je straks goed. Wat een mooie kaart, leuk hoe je de sketch heb gebruikt.