kerstkaart week 51

 HI, 

Op deze donderdag laat ik jullie een kerstkaartje zien, 

met de nieuwe vogeltjes van Marianne Design, 

ze zijn zo leuk, en door ze een andere kleur te geven, ziet er het 

er weer anders uit. Ik heb het vogeltje in een soort krans gezet.. 


De tekst is een oud stansje van MD. 
wat kerstgroen erbij...

klik hier! om naar het blog te gaan van 52WTC..
Je kan je kaart vandaag linken tot 23.55 uur.. 

Vandaag heb ik mijn vierde avonddienst deze week, 
en dan ben ik vrij tot na kerst...
Even niets en genieten van alles...
Ik wens jullie hele fijn kerstdagen toe....






Reacties

Heel fijntjes deze kaart leuk heb je de verschillende stansje met elkaar gecombineerd. Fijne kerstdagen.
wat een mooi kaartje met het schattige vogeltje leuk in de krans, geniet lekker van je vrije dagen
groetjes ellen
Elly zei…
Een lief kaartje Ingrid.
Hele fijne dagen toegewenst, groetjes Elly
Caroline zei…
mooi kaartje hoor, fijne dagen groetjes Caroline
Epie zei…
Een mooie kaart met de leuke vogeltjes in de kerstkrans Ingrid
Gezellige dagen en sterkte met je werk binnenkort .
Ja ik ben graag gastdesiger , in welk thema ?
Groetjes Epie
Een hele leuke kaart en het vogeltje is echt een aanrader om in je bezit te hebben. Hij staat er mooi te pronken in de kerstkrans op je kaart.

Lieve groet en hele fijne kerstdagen, Petra
Een mooie kaart met het lieve vogeltje en een leuke krans. Geniet van je vrije dagen!
Fijne kerstdagen en groetjes, Caroline
Anoniem zei…
Een leuk kaartje met dit leuke vogeltje! Mooi gedaan met die krans! Ik wens jullie ook fijne dagen en een goed en gezond 2024. Groetjes Marijke
Wat een dotje, heel fijntjes Ingrid.
Fijne, knusse dagen gewenst.
Lieve groetjes Miranda
GerJanne zei…
Heel gaaf kaartje is het! Die vogeltjes zijn heel mooi. Ik heb ze nu ook (van Sint)....
Hetty P. zei…
Wat een lief kaartje met het vogeltje, leuk zo in de krans.
Fijne dag,
Hetty
Scraptastisch zei…
Heel lief kaartje met het mooie vogeltje in je krans! We hebben hard genoeg gewerkt de afgelopen tijd dus gaan we maar dubbel hard genieten van de verdiende kerstdagen, jij hebt een heerlijk lang weekend,
Fijne kerstdagen en een heel mooi, goed, creatief en gezond Nieuwjaar!!!
xx Gerie
Wies zei…
Mooie kaart met krans en lief vogeltje.