Een spiegelbeeld maken....

 HI, 

Wat een leuke koptekst hé ? 

Het is net als toveren, maar dan iets anders, namelijk stempelen... 

ik had er nog nooit van gehoord, maar toen ik 

de nieuwe challenge bij 4 Seasons challengeblog zag, 

dacht ik wel, ik ga daar aan mee doen, dat is leuk om eens te doen..

Er stonden linkjes bij in het blog bericht en die van Martina heb ik bekeken.. 



Ik ging aan de slag met de leuke berenstempel van MFT..
en een oud silicoon bakmatje, daar stempelde ik het spiegelbeeld op.. 
met een stempelhulp stempelde ik de andere kant, zodat deze precies 
past bij het spiegelbeeld... 


Hierboven zie je het beertje.... 

Het kaartje is voor Lieke, 
ze gaat een heel leuk kadootje krijgen met kerst....
waar dit lieve kaartje precies bij hoort... 



klik hier ! om naar het 4 Seasons challengeblog te gaan, 
daar doet deze kaart aan mee. Het is al challenge #75

Alvast een fijn weekend gewenst... 






Reacties

haha, fijn dat het gelukt is ! vind het nog steeds niet makkelijk, maar het resultaat is altijd wel erg leuk ! heel leuk en lief kaartje maakte je
grtjs, martina
Irene zei…
Super gelukt, een bereleuke kaart (ik heb er best op zitten zwoegen tot ik tevreden was).
XxIrene
Sarah zei…
Heel tof! Ik ga dat ook nog eens doen, leuke techniek blijft het.
Scraptastisch zei…
Super mooi gelukt Ingrid en tof dat je hier voor bent gaan zitten! Je kleurgebruik is ook heel mooi, het is een lievie geworden!
xx Gerie
GerJanne zei…
Heel erg leuk en at is dat bij jou goed gelukt! Ik heb dat heel lang geleden eens geprobeerd en het ging van geen kanten. Daarna dus nooit meer geprobeerd, dat heb ik dan vaak, maar als ik dit lees en zie is het wel heel erg leuk! Jouw kaart is enig!
Ela zei…
Erg leuk geworden! Ook ik heb het een keer toegepast en dat lukte maar je moet wel een geschikt rubber matje hebben inderdaad. Ik wil het wel weer proberen, zo leuk! Groetjes Ela
Daphne zei…
Ik wil het ook zeker eens proberen, maar weet niet of het lukt. Ik lees verschillende verhalen, bij de 1 lukt het goed, bij de ander totaal niet.
Ik vind jouw kaart heel erg mooi en perfect gelukt. Ik ben nu alleen wel héél benieuwd naar het kado voor Lieke🤨
Een bereleuke kaart Ingrid, als ik tijd kan vinden ga ik het ook eens proberen. Dank je wel voor je leuke kerstkaart die ik in de brievenbus vond.
Lieve groetjes Miranda
Colien zei…
Bereleuk kaartje voor Lieke en het spiegel-stempelen is goed gelukt!
Ben nu wel nieuwsgierig wat voor kadootje bij dit kaartje past ;)
Tof dat je de uitdaging bent aangegaan, dankjewel voor je deelname op het 4 Season blog.
grtz Colien
Nelly zei…
Superleuke kaart met de spiegelbeeld stempel techniek. Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij 4-Season.

Groetjes Nelly
Hi Ingrid, wat een geweldig leuk kaartje! I love it beary much! Tof dat je meedoet met onze 4 seasons challenge, je spiegelbeeld stempelen is erg goed gelukt! groetjes Danielle