donderdag 3 november 2022

kerstkaart week 44 - reminder challenge

 Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe donderdag, 

Nog even en dan gaan we op weekend met Knutsels & Kadootjes, 

Ons jaarlijks weekendje weg...Vanaf vandaag ben ik vrij, na een hele drukke week werken, 

dus nog even de puntjes op i gaan zetten, alles inpakken, keuze maken, KEUZES STRESS!

Afin, de reminder bij 52WTC is nog bezig 

Martina koos voor: 

maak een kerstkaart met snoep of koek erop



Ik maakte een kaartje met Cookie poppetje, 
de mok met lekker chocolademelk en het snoep erbij..
Alles is van Marianne Design, behalve het papier... 

Afgelopen zondag zag ik dat ik gewonnen heb bij DCL - met dit kaartje
Heel blij mee, ik mag een keer gastdesigner zijn..zo leuk !






Als je op de bovenstaande afbeelding klikt kom je op het blog terecht van 52WTC..
Mee doen kan vandaag nog de hele dag tot 23.55 uur vanavond. 

Mooie donderdag gewenst... 





8 opmerkingen:

Elly zei

Je kaart is heel mooi. Heel veel plezier met jullie hobbyweekendje.
Groetjes Elly

Annemarie en Merit zei

super leuk en vrolijk kaartje...
geniet even van je vrij zijn...en beetje uitrusten, en genieten .
Liefs Annemarie en Merit

Daphne zei

Haha, hij zit lekker in bad, dit peperkoek mannetje😊.
Ik ga vandaag nog proberen een kaart te maken, hoop dat het lukt.
Heel veel plezier het weekend.
Het is alleen volgens mij niet de bedoeling dat je er stress van krijgt toch, haha.
Plaats je nog een leuk verslagje op je blog, kunnen we mee genieten.

!neke zei

Leuk met die ronde stans !!!!
Groeten Ineke

Diny zei

Wat een gaaf kaartje Ingrid....alles past zo mooi bij elkaar!
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Het is een snoepje van een kerstkaart Ingrid. Echt kerst door de gebruikte kleuren. Je hebt alles mooi op elkaar afgestemd vind ik. Heel veel plezier op het dt-weekend gewenst.
Lieve groetjes Miranda

Marijke zei

Een leuk kaartje Ingrid! Heerlijk al dat snoep en koekmannetjes! Proficiat met je gewonnen kaartje. Groetjes Marijke.

Nancy Soetaert zei

leuke kaart Ingrid!
Geniet van jullie DT-weekend!
Nancy