kerstkaart week 44 - reminder challenge

 Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe donderdag, 

Nog even en dan gaan we op weekend met Knutsels & Kadootjes, 

Ons jaarlijks weekendje weg...Vanaf vandaag ben ik vrij, na een hele drukke week werken, 

dus nog even de puntjes op i gaan zetten, alles inpakken, keuze maken, KEUZES STRESS!

Afin, de reminder bij 52WTC is nog bezig 

Martina koos voor: 

maak een kerstkaart met snoep of koek erop



Ik maakte een kaartje met Cookie poppetje, 
de mok met lekker chocolademelk en het snoep erbij..
Alles is van Marianne Design, behalve het papier... 

Afgelopen zondag zag ik dat ik gewonnen heb bij DCL - met dit kaartje
Heel blij mee, ik mag een keer gastdesigner zijn..zo leuk !






Als je op de bovenstaande afbeelding klikt kom je op het blog terecht van 52WTC..
Mee doen kan vandaag nog de hele dag tot 23.55 uur vanavond. 

Mooie donderdag gewenst... 





Reacties

  1. Je kaart is heel mooi. Heel veel plezier met jullie hobbyweekendje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuk en vrolijk kaartje...
    geniet even van je vrij zijn...en beetje uitrusten, en genieten .
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, hij zit lekker in bad, dit peperkoek mannetje😊.
    Ik ga vandaag nog proberen een kaart te maken, hoop dat het lukt.
    Heel veel plezier het weekend.
    Het is alleen volgens mij niet de bedoeling dat je er stress van krijgt toch, haha.
    Plaats je nog een leuk verslagje op je blog, kunnen we mee genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk met die ronde stans !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf kaartje Ingrid....alles past zo mooi bij elkaar!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een snoepje van een kerstkaart Ingrid. Echt kerst door de gebruikte kleuren. Je hebt alles mooi op elkaar afgestemd vind ik. Heel veel plezier op het dt-weekend gewenst.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuk kaartje Ingrid! Heerlijk al dat snoep en koekmannetjes! Proficiat met je gewonnen kaartje. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke kaart Ingrid!
    Geniet van jullie DT-weekend!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.