kaartje volgens schets - beterschap

 


Hey hallo, 
Welkom aan het begin van een nieuwe week, 
 Vandaag een beterschapskaartje, het allerlaatste kaartje wat ik nog moest maken voor 
mijn bestelling...
Ik heb het gemaakt volgens de schets van 4-seasons challengeblog


Het bloemenpapier heb ik ooit van Monique gekregen van K&K..
De rest is bij elkaar geraapt en is van SU ook de tekst is ervan..
De mal met de perfoartie gaatjes onderaan is een oudje van MD



Hierboven zie je de schets..
Deze kaart doet mee bij : 


Afgelopen zaterdag hadden we teamdag van 52WTC, helaas konden een aantal dames niet komen, 
maar gelukkig staat de datum voor volgend jaar alweer vast, en we hopen dan dat iedereen 
erbij is..Ik had voor iedereen een kerstkadootje mee genomen met een kerstbal erin, met een 
droogbloem erin, een mok voor kerst, en wat snoepjes..Voor de rest van verschillende mensen, 
leuke kadootjes gekregen, zelf gemaakt, Ineke had zelfs een kerstboompje bij voor iedereen..
Geweldig, dankjewel dames..
Martina heeft een leuke workshop gegeven, met een beetje een bewerkelijke kaart, 
maar daar laat Juf Martina niets het toeval over, en ze had alles tot in de puntjes voorbereid, 
zo is het ons allemaal gelukt ook een wat bewerkelijker kaart te maken, 
het voorbeeld gaan jullie nog zien... 


Hierboven zie je martina en miranda in actie, dit is de enigste foto die ik heb, helaas te druk 
gehad met kletsen, ha ha....


Het boompje van Ineke,
en hieronder zie je de kadootjes..vooraan zie je mijn mok...




Woensdag ben ik er weer met een kaartje voor het KKT..
mooie week gewenst... 




Reacties

  1. Hoi Ingrid
    Leuke beterschapskaart
    Fijne maandag
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    XX
    https://cinderellasdreamcardsblog.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi uitwerking van de sketch.
    Het papier past weer zo mooi bij elkaar.
    Wat leuk dat jullie een mooi weekend hebben gehad met elkaar, dat zijn toch wel de extraatjes van zo'n team.
    Leuk om allemaal kadootjes te krijgen, net of je jarig bent, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart heb je gemaakt voor je bestelling volgens de sketch! Mooie kleurtjes zo bij elkaar. Bedankt voor je bijdrage aan onze challenge op het 4 Season blog. Het was gezellig om even naar Schiedam te komen en jullie te zien. Jammer dat ik maar kort kon blijven (was meer reistijd kwijt dat dat ik daar aanwezig was, haha), maar ben ook wel heel blij dat Suus weer thuis is. En fijn dat de teamdag voor volgend jaar al is vastgesteld, hopelijk dan compleet....
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellige actie fotoos van jullie , jammer genoeg kon ik er niet bij zijn .
    Wat een prachtige uitwerking van je sketch Ingrid , leuke kleur combi ook
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke kaart heb je gemaakt voor onze sketch challenge bij 4-Season.
    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.