Hooray, it's your birthday...

 Hey hallo, 

Welkom op deze zaterdag, 

vandaag is de verjaardag van Colien, van harte gefeliciteerd met je verjaardag...!

Dt maatje bij Knutsels en Kadootjes en bij 52WTC..

dat verdient een leuk kaartje, met de set die ik gisteren ook al liet zien van SU.. 

de bundel Cup of Tea...







Ik heb ook weer allerlei papiertjes gecombineerd met elkaar, en het past altijd, 
zo handig, ik ga even wat zoeken in mijn bak van SU, en je vindt altijd wel iets.. 


De bovenstaande spulletjes heb ik gekregen tijdens ons DT weekend, 
het is net of je jarig bent, je bent kadootjes aan het uitpakken,  zo leuk .. 

mooie dag gewenst, vandaag is mijn vrije weekend begonnen, 
Lieke is thuis dus dat is gezellig en we gaan gezellige dingen doen... 






Reacties

Colien zei…
Heel leuke kaart, mooi model, dankjewel!
grtz Colien