donderdag 28 oktober 2021

Kerstkaart week 43 - start challenge oktober

 Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe donderdag, 

de laatste donderdag alweer van oktober....

En dat betekent, dat we van start gaan met een nieuwe challenge..

gebruik goud op je kaart..


ik gebruikte het leuke papier met de boompjes van een blokje van de Action. 
De auto kreeg de tekst; merry bright..Er ligt een gouden boom op de auto, en de auto heeft gouden velgen gekregen, gedaan met gouden embossingpoeder.. 

Klik op de bovenstaande afbeelding om naar het blog te gaan van 52WTC..
Laat je inspireren door de mooie voorbeelden van de gastdesigners
en de teamleden..
Mee doen kan vanaf morgen tot en met volgende week donderdag 4 november..

Bedankt weer voor je bezoekje, en morgen weer een ander kaartje... 






16 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Heel leuk het gouden boompje op de kever!
groetjes, Caroline

Irene zei

Leuk al dat goud bij de auto!
XxIrene

cards-by-epie zei

Gaaf kerstkaartje Ingrid met gouden kerstboom
Groetjes Epie

Eri zei

Een heel toffe kaart met de gouden accenten!
Groetjes, Eri

Trudy zei

Leuke kaart met dat gouden boompje! Origineel!
Groetjes Trudy

Anita van Deur zei

Prachtige kaart met het gouden boompje en toffe auto.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke kerstkaart ter inspiratie voor de nieuwe challenge Ingrid.
Lieve groetjes Miranda

marijke zei

Leuk kaartje en jij koopt gelijk een gouden boom! Haha! Leuk gedaan hoor. Groetjes Marijke

Suzan zei

Vind hem superleuk Ingrid met dat autootje erbij! Top!
Groetjes Suzan

Trijntje zei

Leuk bedacht de gouden boom. een superleuke kerstkaart. groeten Trijntje

Jantine zei

Leuk, die gouden kerstboom, Ingrid! En die velgen, heel subtiel, maar heel mooi ook.
Groetjes
Jantine

Claudia's kaartjes zei

Wauw!!! Dit ziet er echt onwijs leuk uit. Kei gaaf gemaakt!!!
Beautiful card, really awesome!!!
Grtjs
Claudia
https://knutselmeisjes.blogspot.com/

Nancy Soetaert zei

heel tof kaartje met de gouden boom, de velgen zijn wel een chique detail ;-)
Groetjes
Nancy

GerJanne zei

Leuk kaartje! Een gouden boom, dat is nog eens origineel.

marian zei

Een super gezellig kaartje weer deze week. Een leuke challenge met goud.
Groetjes van Marian.

!neke zei

Super leuke kaart !!!
Groeten Ineke