Geboortekaartje leeuw

Hey hallo, 

Even nog een extra kaartje dit weekend, omdat er zoveel ideetjes door mijn hoofd spoken, 
heerlijk...Dit geboorte kaartje is deze keer met een leeuw...een van de dieren van de Big Five




Ik gebruikte als basis rose cardstock, de leeuw is een sticker uit een blok van de Action, 
het onderste papiertje is daar ook van...Om het jungle gevoel te versterken, plaatste ik 
de blaadjes boven, dit zijn een soort wrijf stickers, heel dun...
De tekst welkom little one, is een stans van de Action.. 


Hierboven zie je de dieren van de big five nog eens..
Klik je hieronder op de afbeelding dan kom je op het blog terecht van K&K, en kan je 
mee doen met een van de dieren van de Big five.....



Dan wens ik je een mooie zondag toe..
Ik heb nachtdienst, en de nachten zijn druk, we hebben 4 mensen COVID positief getest..
Dus alleen al heel veel werk met steeds je beschermde kleding aan en uit doen, en alles ontsmetten..
Nog 3 nachten..
Morgen ben ik er weer met een andere leuke challenge, 





 

Reacties

GerJanne zei…
Hoi Ingrid,
wat balen van die besmettingen. Ik weet hoeveel werk het is om elke keer die pakken aan te doen en uit en weer aan en uit. De nacht gaat wel snel dan.
Je kaart is super leuk en gaaf dat je een reminder extra hebt gemaakt...