Reminder challenge K&K

Hey hallo, 

Welkom bij de reminder kaart van Knutsels en Kadootjes. 

maak een kaart met meerdere vouwen

ik maakt het onderstaande kaartje met als basis craft.. 




Het papier is van SU en ook de ballonnen en de cupcake zijn ervan..
Ik vind het modelletje wel heel leuk, alleen zijn de maten iets afwijkend, dus moet ik 
even op zoek naar een bijpassende grotere enveloppe... 



Tegenwoordig krijg je ook kant en klare mallen voor dit patroontje.. 

klik hier! om te kijken naar het voorbeeldkaartje, met uitleg hoe je dit kaartje maakt. 


Klik op de bovenstaande afbeelding om naar het blog te gaan van K&K. 
Laat je nog even inspireren door de mooie voorbeelden van het team..
En doe gezellig met ons mee.... 

Fijne zondag gewenst, 
onze vakantie zit erop, Lieke gaat vanavond weer terug naar Zeeland, 
en ik heb vandaag al weer een vroege dienst....
Gezellig naar Den Haag geweest met Lieke, en Lieke en Paul zijn ook nog samen
weg geweest, we splitsen ons op, zodat er iemand thuis is voor de hond...





Reacties

Irene zei…
Klopt ik heb de mallen ook gezien maar zelf snijden gast net zo goed zoals jij hier last zien, leuk de cupcake en ballonnen en dit mooie papier!
Jullie hadden fantastisch vakantieweer, héérlijk!
XxIrene
Daphne zei…
Oh ja, die is zo'n vergeten model voor mij. Ik zie het nu een denk, die ga ik ook weer eens maken.
Door de kleuren die jij gebruikt hebt vind ik het een echte herfst kaart, ik hou daar zo van.
Fijn dat jullie genoten hebben van de vakantie, nu weer aan het werk is ook wel weer fijn hè?!
Werk ze.
GerJanneke zei…
Heel leuk kaartje! Het model is ook leuk.
Vakantie gaat altijd snel om, he?
Fijn dat jullie genoten hebben.
Wies zei…
Leuke voorbeeldkaart met meerdere vouwen. De kleuren passen goed bij de herfst.
Fijn dat jullie een fijne vakantie hebben gehad. Nu nagenieten.
Groetjes, Wies