Hey hallo,
Welkom bij een nieuwe donderdag,
de laatste donderdag alweer van oktober....
En dat betekent, dat we van start gaan met een nieuwe challenge..
gebruik goud op je kaart..
ik gebruikte het leuke papier met de boompjes van een blokje van de Action.
De auto kreeg de tekst; merry bright..Er ligt een gouden boom op de auto, en de auto heeft gouden velgen gekregen, gedaan met gouden embossingpoeder..
Klik op de bovenstaande afbeelding om naar het blog te gaan van 52WTC..
Laat je inspireren door de mooie voorbeelden van de gastdesigners
en de teamleden..
Mee doen kan vanaf morgen tot en met volgende week donderdag 4 november..
Bedankt weer voor je bezoekje, en morgen weer een ander kaartje...
16 opmerkingen:
Heel leuk het gouden boompje op de kever!
groetjes, Caroline
Leuk al dat goud bij de auto!
XxIrene
Gaaf kerstkaartje Ingrid met gouden kerstboom
Groetjes Epie
Een heel toffe kaart met de gouden accenten!
Groetjes, Eri
Leuke kaart met dat gouden boompje! Origineel!
Groetjes Trudy
Prachtige kaart met het gouden boompje en toffe auto.
Een leuke kerstkaart ter inspiratie voor de nieuwe challenge Ingrid.
Lieve groetjes Miranda
Leuk kaartje en jij koopt gelijk een gouden boom! Haha! Leuk gedaan hoor. Groetjes Marijke
Vind hem superleuk Ingrid met dat autootje erbij! Top!
Groetjes Suzan
Leuk bedacht de gouden boom. een superleuke kerstkaart. groeten Trijntje
Leuk, die gouden kerstboom, Ingrid! En die velgen, heel subtiel, maar heel mooi ook.
Groetjes
Jantine
Wauw!!! Dit ziet er echt onwijs leuk uit. Kei gaaf gemaakt!!!
Beautiful card, really awesome!!!
Grtjs
Claudia
https://knutselmeisjes.blogspot.com/
heel tof kaartje met de gouden boom, de velgen zijn wel een chique detail ;-)
Groetjes
Nancy
Leuk kaartje! Een gouden boom, dat is nog eens origineel.
Een super gezellig kaartje weer deze week. Een leuke challenge met goud.
Groetjes van Marian.
Super leuke kaart !!!
Groeten Ineke
Een reactie posten