Herfstblaadjes....

 Hey hallo, 

Welkom bij deze blogpost...

Hier in het zuiden is het herfstvakantie, en het weertje doet daar 

zeker aan mee....fijn voor diegene die vakantie hebben...

De kleuren van de herfst zie je overal verschijnen op de kaartjes...

Mooie warme kleuren, zoals oranje - brique - mosterd geel - donkerpaars - 

zandkleur - olijf groen ik heb ze allemaal in het onderstaande kaartje verwerkt..


De stempel is Puur Natuur van Stampin'Up - de blaadjes plakte ik her en der op..
Ik stempelde er nog een stiknaad overheen, in de kleur donkerbruin..
Ook de tekst is van SU en is donkerbruin gestempeld...

Dit kaartje doet mee bij ; CAS on Friday #216 - Autumn of Halloween

Ik kruip nog even achter mijn bureau, voor een kerstkaartje, 
Tot donderdag... 





Reacties

!neke zei…
Hele mooie kaart !!!
Leuk dat "stiksel".
Groeten Ineke
Daphne zei…
Wat mooi.
De kleuren zijn mooi bij elkaar.
Mooi zacht en toch herfst.
Het stikrandje geeft net iets speels.
Leuke tekst🥰
GerJanne zei…
Ahhh... heel mooi, deze bladeren in de mooie herfstkleuren.
Colien zei…
Wow, wat gaaf!!
grtz Colien