*Stampin' Up! bestellen 10 december *
Hey hallo,
En welkom bij een nieuwe donderdag met kerstkaartjes..
We zijn al in December aan geland, dat betekent de maand van kerstmis,
en kerstkaartjes schrijven natuurlijk..
Ik moet nog beginnen met schrijven, maar dit weekend,
zijn de kerstkaartjes aan de beurt.
Hoe is het bij julie gesteld met de kerstkaartjes ?
Maak een kerstkaart met dier erop..
Is de challenge die nog lopende is....
Mee doen kan nog vandaag, tot vanavond 23.55 uur.
Ik maakte het onderstaande kaartje..
Met allemaal dieren erop van Noor...

Ik wens je een mooie donderdag toe,
en doe vooral gezellig met ons mee vandaag...


31 opmerkingen:
Mooie kaart met lieve diertjes!
Leuke kleuren.
Ik ga dit weekend ook beginnen schrijven. X
Leuke kaart in heel vrolijke kleurtjes, Ingrid, wat een beestenboel. Heel gezellig.
Groetjes
Jantine
oooh wat een geweldig leuke beestenboel op je kaart met al die vrolijke diertjes
groetjes ellen
Wat een leuke gezellige beestenboel op je kaart.
Groetjes Elle-jeanne
Haha ! Diertjes genoeg op jouw kaart ! Groetjes, Gina
Wat een gezelligheid op je leuke kerstkaart Ingrid!
wat een leukerd is dit, genoeg diertjes in ieder geval.
liefs Annemarie en Merit
Wat een leuke kaart met die feest vierende diertjes!
Groetjes, Eri
Wat een gezellig feestje is daar aan de gang Ingrid, jammer dat ik niet uitgenodigd was hihi. Een hele leuke vrolijke kaart in leuke kleurtjes.
Lieve groetjes Miranda
Ik vind het een schitterende kaartje Ingrid!
Fijne sinterklaasavond!
Suzan
Wat een gezellige boel op jouw kaartje! Allemaal achter elkaar aan naar de kerstboom! Leuk gedaan! Groetjes Marijke.
Heerlijk die beestenbende op je kaartje, erg tof! Hier voldoende kerstkaartjes, dankzij de 52WTC-uitdagingen. Ik heb er elke week (op 1 week na) 2 gemaakt, dus er staat een doos vol.
grtz Colien
Ja gelukkig zitten we iedere week in de kerstkaartjes, jij iedere week twee, dat vind ik echt knap.
Dank je wel marijke..
Dank je wel Suzan, jij ook fijne avond..
Gezellig he, jammer dat je er niet bij was Miranda, hi hi...
Dank je wel Eri..
Ja, heerlijk Sarah, op je gemak, kaartje schrijven, heel veel succes...
Dank je wel Jantine..
Dank je wel Ellen...
Dank je wel Elle-jeanne...
Jazeker, dacht laat ik er eens een beestenboel van maken..dank je wel Gina..
Dank je wel Annerieke...
Jazeker, ik dacht ik maar er een beestenboel van, dankje wel Annemarie en Merit...
Wat een feest op je kaart !
Leuk !
Wat een leuke dierenoptocht! Het is een vrolijk kaartje geworden!
Ziet er gezellig uit hé? Een beestenboel 😄
Dank je GerJanne..
Ooooh, waar leuk weer.. Ik vind dat altijd zo leuk op een kaart, van die optocht tafereeltjes!
En de kleuren, ik zeg het vaak, maar ik vind het zo mooi combineren met elkaar.
Heel erg mooi en leuk kaartje met al die verschillende diertjes. Ook de kaart met de sterrenachtergrond en de huisjes is erg mooi.
lieve groetjes Angelique
wat een leuk beestenfestijn! Toffe kerstkaart Ingrid!
Nancy
Een reactie posten