kerstkaart week 50



Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe blogpost, op deze donderdag..
Dat betekent weer kerstkaartjes.. 

Aan het einde van de reis, van 52 weken lang een kerstkaartje
maken op donderdag, laat ik jullie een kaartje zien wat ik al een
tijd geleden heb gemaakt, het was toen een serie kaartjes
die ik maakte met de spullen van Noor...



Ze hebben er bijpassend papier bij, dus als je het knipvel hebt en het papier, 
is het simpel genoeg om een kerstkaartje te maken... 

Ik heb de serie kerstkaartjes in opdracht nog in kunnen leven voor 1 december, 
het waren er toen 68, en het was echt even een race tegen de klok, ik moet heel 
eerlijk bekennen dat ik nu blij ben om even geen kerstkaart te hoeven maken, 
maar gewoon weer een gewone kaart.... 

Als je op de afbeelding klikt, ga je naar het blog van 52 WTC..


De winnaar wordt vandaag bekend gemaakt, en ook de top 3, van de challenge 
van November. Heb je mee gedaan, kijk dan even snel of jij ook in een top plek bent belandt. 

Ik wens je een mooie donderdag toe... 



Reacties

  1. wat een mooi kaartje leuk setje dat bijpassende papier en plaatjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja klopt, het is alles bij elkaar, en dat maakt het dan makkelijk om zo een serie te maken.

      Verwijderen
  2. Prachtig kaartje Ingrid, is ook een prachtige set!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk, Ingrid, mooi papier, leuke afbeelding. Wat een klus zeg, 68 kaarten, ik snap dat je er even genoeg van hebt.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, het was echt hard werken, omdat ik maar series van drie - vier kaarten maakten, was het steeds weer wat anders verzinnen, heel leuk, maar veel werk..

      Verwijderen
  4. nou dat is ook een hele berg, gisteravond zaten wij ook nog voor een kerstkaart...maar heb nu ook alles even weggeruimd...het wilde niet!!
    Dit is wel een gave kaart, leuke kleurtjes en schattige boompjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik herken het Annemarie en Merit, het wil dat gewoon even niet meer. Ik moet mijn challenge kaart voor December nog maken, maar ik hik er tegen aan...

      Verwijderen
  5. Wat een leuke kaart Ingrid, en in heel toffe kleuren!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele leuke kerstkaart in mooie kleurtjes Ingrid.
    Logisch dat je even geen kerstkaart meer kunt zien.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Ingrid, mooie kleuren en leuke afbeelding. Het is wel een gastvrije sneeuwman volgens mij, ik heb het gevoel dat hij 'kom maar bij mij' zegt, hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt Anneriek, hij staat inderdaad in de ontvangsmodus....hi hi...

      Verwijderen
  8. Juist omdat alles qua kleur zo mooi bij elkaar past vind ik dit een heel erg leuk kaartje.
    Die boompjes blijf ik mooi vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk kaartje! En jeetje, 68 kaarten: knap gedaan!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow,68 kaarten !Top ontwerp !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk met die sneeuwpop die een bril lijkt op te hebben ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Ingrid,
    ik ben deze week wat later met mijn blogronde maar kom toch graag nog even bij je kijken.
    Wat een superleuke kaart is dit en inderdaad tof als alles bij elkaar past en je snel een leuke kaart kan maken !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.