Bomen op je kerstkaart...

* Stampin' Up! bestellen 3 december *
* for English visitors, please use Google translate, you can find it in the sidebar, thank you*

Op deze zondag 1 december gaan we nog even door met kerstkaartjes...
Ik heb 3 huisjes en 3 boompjes gestanst uit wit papier en rood/paars - merry merlot heet deze kleur..
De achtergrond stempelde ik met een stempel van Different Colors - Een bijzonder begin
deze kleur is Grey Granite... 


Bij de Egel vragen ze om een kerstkaart met drie bomen..
Ook dit kaartje maakte ik in drievoud... 


Ik wens je een mooie zondag toe..
En ik ben weer benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden... 

Reacties

  1. Wat mooi!!!!
    Ik gebruik zelf nooit gauw wit op wit, maar ik vind het heel erg mooi!!!
    De tekst heb je ook niet in zwart gestempeld hè, dat vind ik ook mooi. Deze kaart is goed, maar heeft ook iets "zachts", rustgevend.
    Prachtig gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee de kleur is Grey Granite, een beetje grijs achtige klei kleur...wit op wit is bij CAS kaartjes vaak wel heel mooi..Bedankt voor je reactie Daphne...

      Verwijderen
  2. Gaaf kaartje Ingrid , mooi tekst achtegrondje
    Fijne avondgroetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi stijlvol kaartje, prachtige kleuren heb je gekozen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.