donderdag 5 december 2019

kerstkaart week 49 - challenge

*Stampin' Up! bestellen 10 december *

Hey hallo, 
En welkom bij een nieuwe donderdag met kerstkaartjes..
We zijn al in December aan geland, dat betekent de maand van kerstmis, 
en kerstkaartjes schrijven natuurlijk..
Ik moet nog beginnen met schrijven, maar dit weekend, 
zijn de kerstkaartjes aan de beurt.
Hoe is het bij julie gesteld met de kerstkaartjes ? 

Maak een kerstkaart met dier erop.. 

Is de challenge die nog lopende is....
Mee doen kan nog vandaag, tot vanavond 23.55 uur. 

Ik maakte het onderstaande kaartje..
Met allemaal dieren erop van Noor... 



Klik hier! om naar het blog te gaan van 52 WTC..



Ik wens je een mooie donderdag toe, 
en doe vooral gezellig met ons mee vandaag... 



31 opmerkingen:

Sarah zei

Mooie kaart met lieve diertjes!
Leuke kleuren.
Ik ga dit weekend ook beginnen schrijven. X

Jantine zei

Leuke kaart in heel vrolijke kleurtjes, Ingrid, wat een beestenboel. Heel gezellig.
Groetjes
Jantine

Creaellenknutselsite zei

oooh wat een geweldig leuke beestenboel op je kaart met al die vrolijke diertjes
groetjes ellen

Elle-Jeanne zei

Wat een leuke gezellige beestenboel op je kaart.
Groetjes Elle-jeanne

Gina zei

Haha ! Diertjes genoeg op jouw kaart ! Groetjes, Gina

Annerieke zei

Wat een gezelligheid op je leuke kerstkaart Ingrid!

Annemarie en Merit zei

wat een leukerd is dit, genoeg diertjes in ieder geval.
liefs Annemarie en Merit

Eri zei

Wat een leuke kaart met die feest vierende diertjes!
Groetjes, Eri

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een gezellig feestje is daar aan de gang Ingrid, jammer dat ik niet uitgenodigd was hihi. Een hele leuke vrolijke kaart in leuke kleurtjes.
Lieve groetjes Miranda

Suzan zei

Ik vind het een schitterende kaartje Ingrid!
Fijne sinterklaasavond!
Suzan

Marijke zei

Wat een gezellige boel op jouw kaartje! Allemaal achter elkaar aan naar de kerstboom! Leuk gedaan! Groetjes Marijke.

Colien zei

Heerlijk die beestenbende op je kaartje, erg tof! Hier voldoende kerstkaartjes, dankzij de 52WTC-uitdagingen. Ik heb er elke week (op 1 week na) 2 gemaakt, dus er staat een doos vol.
grtz Colien

Ingrid Reyners zei

Ja gelukkig zitten we iedere week in de kerstkaartjes, jij iedere week twee, dat vind ik echt knap.

Ingrid Reyners zei

Dank je wel marijke..

Ingrid Reyners zei

Dank je wel Suzan, jij ook fijne avond..

Ingrid Reyners zei

Gezellig he, jammer dat je er niet bij was Miranda, hi hi...

Ingrid Reyners zei

Dank je wel Eri..

Ingrid Reyners zei

Ja, heerlijk Sarah, op je gemak, kaartje schrijven, heel veel succes...

Ingrid Reyners zei

Dank je wel Jantine..

Ingrid Reyners zei

Dank je wel Ellen...

Ingrid Reyners zei

Dank je wel Elle-jeanne...

Ingrid Reyners zei

Jazeker, dacht laat ik er eens een beestenboel van maken..dank je wel Gina..

Ingrid Reyners zei

Dank je wel Annerieke...

Ingrid Reyners zei

Jazeker, ik dacht ik maar er een beestenboel van, dankje wel Annemarie en Merit...

!neke zei

Wat een feest op je kaart !
Leuk !

GerJanne zei

Wat een leuke dierenoptocht! Het is een vrolijk kaartje geworden!

Ingrid Reyners zei

Ziet er gezellig uit hé? Een beestenboel 😄

Ingrid Reyners zei

Dank je GerJanne..

Daphne zei

Ooooh, waar leuk weer.. Ik vind dat altijd zo leuk op een kaart, van die optocht tafereeltjes!
En de kleuren, ik zeg het vaak, maar ik vind het zo mooi combineren met elkaar.

Angelique zei

Heel erg mooi en leuk kaartje met al die verschillende diertjes. Ook de kaart met de sterrenachtergrond en de huisjes is erg mooi.
lieve groetjes Angelique

Nancy Soetaert zei

wat een leuk beestenfestijn! Toffe kerstkaart Ingrid!
Nancy