KKT - zwart/lichtrose

Hey hallo, 

Hey hallo, 
Welkom op deze eerste kerstdag..
Heerlijk aan het genieten van deze dag ? 
vandaag is de laatste woensdag van december en dat betekent
bij Martina, het KKT, deze keer..

lichtrose en zwart

Ik ben aan de slag gegaan met een babykaartje, 
ook met de gedachten dat het vandaag kerst is, en we de geboorte vieren 
van jezus....op mijn kaartje vieren we de geboorte van een meisje.. 



gemaakt met verschillende papiertje, en de zebra van Marianne Design.. 
het blijft een leukerd... 


ik kom straks weer langs om alle rose en zwarte kaartjes 
te bewonderen..En ik wens jullie verder 
een hele fijne kerstdag toe, heb het goed met elkaar, 
en vooral geniet van elkaars gezelschap, hopelijk kan je je 
omringen met mensen die je lief zijn....

Lieve groet, Ingrid.... 





Reacties

  1. Schattig kaartje, Ingrid, deze kleuren lenen zich uitstekend voor een babykaartje!
    Fijne kerstdagen voor jou en de jouwen!
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wat leuk is het geworden met deze kleuren. Fijne kerstdagen voor jou en de jouwe.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig babykaartje, Ingrid. Zó leuk in deze kleurencombi!
    Fijne kerstdagen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi kaartje in de KKT kleuren.
    Fijne feestdagen!
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief babykaartje in deze kleuren, inderdaad een dubbele geboorte met een hele vredige gedachte om in je hoofd te hebben. Dat kerstgevoel zouden we vaker moeten hebben hé, gisteravond naar de kerstnachtdienst geweest en heerlijk gezongen van Vrede op Aarde
    geeft toch bezinning van alles. Lieve groetjes, Gerrie. en Fijne feestdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuk en lief kaartje is het geworden ! mooi papier heb je gebruikt
    fijn dat je op deze feestdag meedoet met het kkt ! Toch wel een beetje bijzonder,
    wens je nog fijne feesten,
    bedankt voor je deelname,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje, de papiertjes passen mooi bij elkaar, leuk met deze zebra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig babykaartje in de kleuren van het KKT.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach ja, dat kan natuurlijk ook! Heel leuk kaartje Ingrid! Schattig die zebra!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is gisteren niet meer gelukt om een kijkje te nemen op je blog.
    Wat een leuke babykaart. Deze kleurencombo leent zich er uitstekend voor. Mooi gedaan.
    Geniet nog van de feestdagen en groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ach ja, een geboortekaartje, deze kleuren lenen zich daar perfect voor! Ik heb geloof ik nog geen geboortekaartjes in de KKT kleuren langs zien komen, wat een uniek idee van jou, mooie gedachte erachter ook. Wat een mooie is het geworden ,groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schatje Ingrid! En dat ezeltje of wat dan ook is ook een schatje! Heel leuk gedaan met de kleuren van het KKT! Fijne dagen nog en een goede jaarwisseling! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Ingrid,

    Wat zat ik met mijn dagen in de war.. KKT gisteren helemaal vergeten en vandaag goedgemaakt... Vandaag zit ik hier nog kerstkaarten te schrijven, moest ook nog gebeuren...

    Jouw kaart deze maand is wel super mooi en helemaal in de juiste kleuren!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart past zo mooi allemaal. Ik mekaar.
    Groetjes en nog fijne feestdagen.
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaart Ingrid, een schatje met die zebra. Ik heb hem geloof ik ook, maar schaam nog nooit gebruikt. Groetjes, Nelleke O, ja je wiebelkaart is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.