* Stampin'Up! bestellen, 15 oktober*
Hey hallo,
Welkom bij een nieuwe blogpost..
Het is al weer de laatste donderdag van september,
wat betekent, dat er een nieuwe challenge van start gaat bij 52 WTC
Rosina, heeft het onderwerp van de challenge bepaald..
Winterblues
Je mag dus een kerstkaartje maken in de tinten blauw,
de ijstinten zijn uitermate geschikt voor een mooie kerstkaart...
Ik ben aan de slag gegaan met de set Cup of Christmas..
Heerlijk toch als het een koude dag is, om lekker een
kop warme chocomelk te drinken of een lekker latte..
Dit helpt ook een beetje om de winterblues te verzachten..
de ijstinten zijn uitermate geschikt voor een mooie kerstkaart...
Ik ben aan de slag gegaan met de set Cup of Christmas..
Heerlijk toch als het een koude dag is, om lekker een
kop warme chocomelk te drinken of een lekker latte..
Dit helpt ook een beetje om de winterblues te verzachten..
Ik gebruikte de mooie kleur Pretty Peacock, en het bijpassende papier
Come to Gather DSP..
Ik ging aan de slag met het voorbeeld van het onderstaande kaartje..
Het kaartje doet mee bij #GDP208 - daar moet je het kaartje CASen van
de designer.. Klik op de bovenstaande afbeelding, om naar het blog te gaan
van Global Design Project...
Klik op de bovenstaande afbeelding om naar het blog te gaan van 52 WTC,
en laat je inspireren door de mooie voorbeelden van het team,
en doe vooral gezellig met ons mee...











32 opmerkingen:
Prachtige kerstkaart, Ingrid.
Groetjes Elle-jeanne
wat een mooie kaart leuk die bekers
groetjes ellen
Een heerlijk winterskaartje laat je zien Ingrid, in die prachtige blauwe kleur...
Leuk is deze SU set he...
liefs Annemarie en Merit
Superleuke Cas kaart Ingrid , mooi materiaal van SU
Fijne donderdag groetjes Epie
Wat een leuke kaart heb je ervan gemaakt met die bekers!
Groetjes, Eri
Wat een leuke gezellige kaart Ingrid, ik krijg meteen zin in warme chocolademelk hihi. Past ook wel bij het herfstweer vandaag ;p
Lieve groetjes Miranda
Wat een leuke kaart, heel mooi, die kopjes ! Krijg ook meteen zin in warme chocolademelk... :)) Groetjes, Enny
Heel erg leuke kerstkaart !
Groetjes
Margo
Ik kreeg vanmiddag, met al die buien al zin in warme chocomelk, nu zie ik hier jouw kaartje, ik ben al helemaal in de stemming.
Mooie kleuren zeg.
Die mok met die stippen, zoiets heb ik in het echt, drink ik mijn thee uit.
Dank je Elle-jeanne..
Dank je wel Ellen..
ja een hele leuk set, Annemarie en Merit..dank jullie wel...
Dank je wel Epie..
Dank je wel Eri..
Ja ik herken het, ik kreeg ook spontaan zin in lekker chocolademelk, bij het maken van deze kaart...
Herkenbaar Enny, ik kreeg ook zin in chocolademelk. Bedankt voor je reactie...
Dank je wel Margo..
Dank je wel Suzan..
Oh wat heb jij een mooie mok dan, ik hou ook van stippenmokjes...Bedankt voor je reacite Daphne..
Een mooi kerstkaartje met deze mokken! Kan me voorstellen dat er heerlijke warme chocola in zit! Heerlijk! Groetjes Marijke.
mooie kaart Ingrid! Heb deze week ook met die set zitten spelen, lekker winters, tof he.
ik vind het super hoe jij tot die kaart komt met de ballonnenkaart als "leidraad"!
Fijn weekend
Nancy
Ja lekker he, Marijke, heerlijk koud buiten en dan warme chocolademelk, dat doet je zo goed, op een koude gure dag..weg winterblues...Bedankt voor je reactie, groetjes, Ingrid.
Inderdaad een mooie set Nancy, ik ben benieuwd naar je creaties, er mee..Jij ook fijn weekend gewenst, groetjes, Ingrid.
Een hele mooie uitwerking van het voorbeeldkaartje.
Dat heb je prachtig gedaan.
Groetjes,
Carla
Wat een leuke kerstkaart, krijg gewoon warme handen van die warme beker chocomel, groetjes Petra
Heel erg leuk, Ingrid. Zo'n leuke set, dit! Mooie kaart!
Groetjes,
Jantine
Love this! These dies are great, and you've showcased them beautifully.
Dank je wel Carla, voor je reactie..
Heerlijk he, een lekkere warme chocomelk nadat je uit de kou, naar binnen komt.. Bedankt voor je reactie Petra...
Bedankt voor je reactie Jantine..
Thank you Brian for your comment..
Mooie strakke kaart !
Een reactie posten