donderdag 26 september 2019

kerstkaart week 39 - start challenge..

* Stampin'Up! bestellen, 15 oktober*


Hey hallo,
Welkom bij een nieuwe blogpost..
Het is al weer de laatste donderdag van september,
wat betekent, dat er een nieuwe challenge van start gaat bij 52 WTC
Rosina, heeft het onderwerp van de challenge bepaald..

Winterblues

Je mag dus een kerstkaartje maken in de tinten blauw,
de ijstinten zijn uitermate geschikt voor een mooie kerstkaart...
Ik ben aan de slag gegaan met de set Cup of Christmas..
Heerlijk toch als het een koude dag is, om lekker een
kop warme chocomelk te drinken of een lekker latte..
Dit helpt ook een beetje om de winterblues te verzachten.. 


Ik gebruikte de mooie kleur Pretty Peacock, en het bijpassende papier 
Come to Gather DSP..
Ik ging aan de slag met het voorbeeld van het onderstaande kaartje.. 



Het kaartje doet mee bij #GDP208 - daar moet je het kaartje CASen van 
de designer.. Klik op de bovenstaande afbeelding, om naar het blog te gaan 
van Global Design Project... 


Klik op de bovenstaande afbeelding om naar het blog te gaan van 52 WTC, 
en laat je inspireren door de mooie voorbeelden van het team, 
en doe vooral gezellig met ons mee... 



Product List

32 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Prachtige kerstkaart, Ingrid.
Groetjes Elle-jeanne

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaart leuk die bekers
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

Een heerlijk winterskaartje laat je zien Ingrid, in die prachtige blauwe kleur...
Leuk is deze SU set he...

liefs Annemarie en Merit

cards-by-epie zei

Superleuke Cas kaart Ingrid , mooi materiaal van SU

Fijne donderdag groetjes Epie

Eri zei

Wat een leuke kaart heb je ervan gemaakt met die bekers!
Groetjes, Eri

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke gezellige kaart Ingrid, ik krijg meteen zin in warme chocolademelk hihi. Past ook wel bij het herfstweer vandaag ;p
Lieve groetjes Miranda

Enny zei

Wat een leuke kaart, heel mooi, die kopjes ! Krijg ook meteen zin in warme chocolademelk... :)) Groetjes, Enny

Margo zei

Heel erg leuke kerstkaart !
Groetjes
Margo

Daphne zei

Ik kreeg vanmiddag, met al die buien al zin in warme chocomelk, nu zie ik hier jouw kaartje, ik ben al helemaal in de stemming.
Mooie kleuren zeg.
Die mok met die stippen, zoiets heb ik in het echt, drink ik mijn thee uit.

Ingrid Reyners zei

Dank je Elle-jeanne..

Ingrid Reyners zei

Dank je wel Ellen..

Ingrid Reyners zei

ja een hele leuk set, Annemarie en Merit..dank jullie wel...

Ingrid Reyners zei

Dank je wel Epie..

Ingrid Reyners zei

Dank je wel Eri..

Ingrid Reyners zei

Ja ik herken het, ik kreeg ook spontaan zin in lekker chocolademelk, bij het maken van deze kaart...

Ingrid Reyners zei

Herkenbaar Enny, ik kreeg ook zin in chocolademelk. Bedankt voor je reactie...

Ingrid Reyners zei

Dank je wel Margo..

Ingrid Reyners zei

Dank je wel Suzan..

Ingrid Reyners zei

Oh wat heb jij een mooie mok dan, ik hou ook van stippenmokjes...Bedankt voor je reacite Daphne..

Marijke zei

Een mooi kerstkaartje met deze mokken! Kan me voorstellen dat er heerlijke warme chocola in zit! Heerlijk! Groetjes Marijke.

Nancy Soetaert zei

mooie kaart Ingrid! Heb deze week ook met die set zitten spelen, lekker winters, tof he.
ik vind het super hoe jij tot die kaart komt met de ballonnenkaart als "leidraad"!
Fijn weekend
Nancy

Ingrid Reyners zei

Ja lekker he, Marijke, heerlijk koud buiten en dan warme chocolademelk, dat doet je zo goed, op een koude gure dag..weg winterblues...Bedankt voor je reactie, groetjes, Ingrid.

Ingrid Reyners zei

Inderdaad een mooie set Nancy, ik ben benieuwd naar je creaties, er mee..Jij ook fijn weekend gewenst, groetjes, Ingrid.

carla zei

Een hele mooie uitwerking van het voorbeeldkaartje.
Dat heb je prachtig gedaan.
Groetjes,
Carla

Petra-loves-paper zei

Wat een leuke kerstkaart, krijg gewoon warme handen van die warme beker chocomel, groetjes Petra

Jantine zei

Heel erg leuk, Ingrid. Zo'n leuke set, dit! Mooie kaart!
Groetjes,
Jantine

Brian King zei

Love this! These dies are great, and you've showcased them beautifully.

Ingrid Reyners zei

Dank je wel Carla, voor je reactie..

Ingrid Reyners zei

Heerlijk he, een lekkere warme chocomelk nadat je uit de kou, naar binnen komt.. Bedankt voor je reactie Petra...

Ingrid Reyners zei

Bedankt voor je reactie Jantine..

Ingrid Reyners zei

Thank you Brian for your comment..

!neke zei

Mooie strakke kaart !