Herfstkaartje met vos ...

* Workshop Sailing home 26 september*
* Stampin' Up! bestellen 27 september*

Hey hallo, 
Welkom bij een nieuwe week, 
het weekend is weer voorbij, en er staat weer een nieuwe week voor de deur. 
Vorige week schreef ik al, dat Lieke op stage is gegaan naar Zeeland, 
en ik kan je vertellen dat het gelukkig heel goed gaat met haar, ze heeft 
het heel goed naar haar zin, afgelopen weekend was ze vrij, en is daar 
gebleven om aan school te werken, en huishoudelijke klusjes te doen..
en natuurlijk ook te genieten van haar vrije tijd.. 

Dan nu over naar het kaartje van vandaag, 
het is een herfstkaartje geworden met een vosje erop, 
ook typerend voor de herfst vind ik.. 

Ik ging aan de slag met de set Wildly Happy
het vosje met haar kleintje kleurde ik met de potloden in. 
De watercolor pencils zijn perfect daarvoor. 
Helemaal onderaan heb ik een filmpje geplaatst van een demonstrator van SU, 
die de vos heel mooi gekleurd heeft... 


de blaadjes zijn van de set Gathered Leaves uit de najaarscatalogus..
Als je de cardstock wat vochtig maakt, kan je het heel mooi embossen... 



Als je op de bovenstaande afbeelding klikt, dan kom je op het blog van DCL. 
Daar doet deze kaart aan mee... 



Heb je nog interesse in het kijken van het filmpje kun je hierboven klikken. 
Ik wens je een mooie week toe... 




Reacties

  1. 1 En al herfst, mooi hoor!!
    Ik hou zo verschrikkelijk van de herfst kleuren, word daar altijd heel vrolijk van.
    Het vodje is mooi gekleurd, ik ga even het filmpje bekijken, ik kan niet zo mooi kleuren, maar vind het wel leuk om wat tips te bekijken.
    Fijne nieuwe week

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat niet mooi kleuren Daphne is een kwestie van oefenen en filmpjes kijken, oefening baart kunst is echt van toepassing. Hopelijk kom je weer een stapje verder met het kijken van het filmpje. Bedankt voor je reactie..

      Verwijderen
  2. Oh, wat mooi! Prachtig kaartje met superlief vosje.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zit er helemaal leuk uit ! de site waar het filmpje van komt, is wel top !
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige herfstkaart met mooie kleurtjes ....
    Bedankt voor je filmpje ik ga kijken
    Fijne dag Epie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hopelijk heb je iets aan het filmpje Epie. Bedankt voor je reactie..

      Verwijderen
  5. Wat een prachtige kaart !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart en heel mooi kleurwerk! Fijn dat je meedoet met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart! Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaartje Ingrid, prachtig kleurwerk!! Bedankt voor het meedoen bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooi kaartje Ingrid! Je hebt de vosjes echt heel mooi ingekleurd. Leuk dat je met ons meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.