Bloemen in pastelkleuren....

* Workshop Sailing home 26 september*
* Stampin' Up! bestellen 27 september*

Hey hallo, 
Welkom bij een nieuwe blogpost...
Ik ben van de week even lekker bezig geweest met 
een nieuwe stempelset die ik laatst besteld had...

Ik was vorige week een hele week vrij, dus dan heb je 
best wel wat tijd om creatief bezig te zijn..

De bloemen heb ik gestempeld in de onderstaande kleuren, 
en daarna met de hand uit geknipt. 



Het zijn hele mooie zachte kleuren.. 

Dit kaartje doet mee bij #GDP205, klik op de onderstaande 
link om naar het blog te gaan van Global Design Project.


Ik heb de onderstaande set gebruikt Beautiful Friendship, deze set kost 27 euro.. 

BEAUTIFUL FRIENDSHIP PHOTOPOLYMER STAMP SET

Het papier is de uit de Subtels DSP serie, en is Mint Macaron. Een blokje van 6"x6"
kost 14,00 euro.. 
De inktpads kosten 9 euro per stuk.. 

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren..
En ik wens jullie alvast een fijn weekend toe.. 


Reacties

  1. Hij is mooi! Maar ik heb het idee dat de kaart eigenlijk een kwartslag naar rechts zou moeten draaien. De bloemen liggen volgens mij..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt GerJanne je hebt gelijk, maar ik vond het mooier uit komen zo..

      Verwijderen
  2. Prachtige kaart met de mooie zachte kleurtjes!
    Fijn weekend verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey hallo Ingrid, daar ben ik weer eens en heb prachtige kaartjes hier gezien en ook las ik dat Lieke in Zeeland zit bij de Roompot nog wel! Hoop dat ze daar een hele fijne stagetijd gaat hebben en ja dat zal even vreemd zijn voor je maar met de moderne middelen van vandaag de dag zal er genoeg contact zijn! Wat heb je de stempel keurig uit geknipt en zag GerJanne haar reactie, maar vind dat het zo ook best kan!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Gerie, zij wou dit zo graag, en we zijn er zelf heel vaak geweest. Dus mooi als dromen uit komen. Bedankt voor je reactie...groetjes Ingrid

      Verwijderen
  4. Prachtige kaart met mooie bloemen in toffe kleurtjes! Heerlijk zo'n vrije week, volop tijd voor creativiteit... (En nog bedankt voor de mesjes!)
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja heerlijk als je vrij bent aan de knutsel..bedankt voor je reactie Colien..

      Verwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.