Liften - magnolia

* Stampin' Up! bestellen 5 september *
*Workshop Floating Frame techniek 4 september*
* Workshop Sailing home 26 september*
* Please use Google translate, you can find it in the sidebar on my blog, thank you*

Hey hallo, 
Welkom bij een nieuwe blogpost...
Vandaag ga ik liften, en wel met de set Goodmorning Magnolia...
Eerder deze week maakte ik al een ander kaartje met deze set...
scroll even naar beneden om het te zien...

De vorige keer, werkte ik met inkt en een penseel..
Deze keer heb ik gekleurd met de Blender pens, op alcohol basis...
Ik gebruikte de kleuren Petal Pink - licht en donker 
Rich Razzleberry - licht en donker
Old Olive - licht en donker.

Eerst begon ik met kleuren, en toen ik daar mee klaar was heb 
ik het kaartje in drieën gesneden met de stitched mallen van 
Lawn Fawn - met stiksteek mallen kan je ook mee doen bij K&K


Daarna nog een tekst erop - deze kaart is bedoeld voor mijn collega - zij wordt vandaag geopereerd, 
en heeft het afgelopen jaar al zoveel pech gehad met haar gezondheid en nu 
dus weer, maar ze gaat er steeds weer voor... 

Hieronder zie je de kaart die je mag liften..


Klik hier! om naar de liftchallenge te gaan... 

Ik wens je een mooie week toe...
Ik ben er zeker donderdag weer... 


Reacties

  1. Hele mooie liftkaart, Ingrid.
    Mooi ingekleurd.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige liftkaart Ingrid. Ik vind die stempel heel goot, maar hier prachtig!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja de stempel is idd groot, maar mooi om als geheel op een kaartje te gebruiken, lekker kleuren en meer is niet nodig..

      Verwijderen
  3. Oh wauw, wat een prachtige kaart is dit zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. SUPER mooie kaart!! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave, fleurige lift, echt prachtig!!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gedaan! Prachtige magnolia stempel. En heb je gekeken op mijn blog bij het bericht van 3 september??

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze stempel is al zo mooi, echt een plaatje! Maar je kleurwerk laat de bloem echt leven, mooi gedaan en een prachtige lift. Dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een beauty Ingrid! Super leuk gedaan ook dat de lijnen niet recht zijn, maar met een swirl erin.
    Je kleurwerk mag er ook wezen.
    Super leuk dat je mee hebt gedaan met de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.