* Workshop Sailing home 26 september*
* Stampin' Up! bestellen 27 september*
Hey hallo,
Welkom bij een nieuwe week van kerstkaartjes.
Ik schreef laatst al, dat ik zo'n leuk papier had gevonden in mijn voorraad
met gingerbread poppetjes, ik heb toen een aantal kaartjes gemaakt,
gewoon omdat het papier in combinatie met de stempel zo leuk is..
Jullie kunnen op de onderstaande afbeelding klikken om naar het blog
te gaan van 52 WTC en dan kun je kijken wie de challenge heeft gewonnen.
Doe gezellig met ons mee...

Voor meer nieuws wat betreft de papier actie van SU,
ga naar het tabblad bovenin - Stampin'Up! nieuws voor alle info...
Ik wens jullie een mooie donderdag toe...



8 opmerkingen:
Een super lief kerstkaartje Ingrid...zo schattig met die gingerbread poppetjes...
groetjes Rosina
DT 52 WTC
inderdaad geweldig leuk papier...schattig kaartje.
Liefs Annemarie en merit
Dank je wel Rosina. .
Dank je wel voor jullie reactie..
Wat een leukerdjes, die koekmannetjes. Heel gaaf kaartje!
Wat lieffffff.
Die gingerbread poppetjes hebben een hoog knuffel gehalte.
Het kaartje is TE lief.
Ja lief hé..bedankt voor je reactie..
Oh, wat een leuke kaart! Tof dit papier en de stempel.
Groetjes, Eri
Een reactie posten