donderdag 1 februari 2018

Kerstkaartje week 5 - challenge

Hey hallo, 
En welkom bij weer een nieuwe week met kerstkaartjes. 
Vandaag loopt de challenge nog steeds bij 52 WTC. 
Het thema is; 

gebruik een 3D plaatje of afbeelding op je kaart



Ik heb hetzelfde uitdrukvelletje gebruikt als bij mijn kaartje van vorige week. 
Nu heb ik een ander blokje papier gebruikt. 


Klik op de afbeelding om naar het blog te gaan. 


Doe gezellig met ons mee. 
Je kaartje kan je nog linken tot en met vanavond 23.55 uur... 


13 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Dit is ook weer een leuk kaartje Ingrid, heerlijk die kopjes warme chocomelk...daar is het goed weer voor vandaag...
Fijne dag liefs Annemarie en Merit

Jantine zei

Mooie kleurtjes, leuke afbeelding, Ingrid!
Groetjes
Jantine

Enny zei

Weer een heel mooi kaartje, hmmm, die warme chocomelk kunnen we nu goed gebruiken ! Groetjes, Enny

Trudy zei

Prachtig kaartje met mooie warme kleuren.
groetjes Trudy

Rosina zei

Heel leuk voorbeeldkaartje heb je weer gemaakt voor deze Challenge Ingrid...

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Colien zei

Leuke kaart, mooi sfeertje!
grtz.Colien

Ellen zei

Aaaii lekker, chocolademelk met marshmallows! Dat zet meteen een goed sfeertje neer. Leuke kaart!

Suzan zei

Mooi kaartje Ingrid!
Groetjes Suzan

GerJanne zei

Heel mooi kaartje Ingrid!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ook weer een mooie kaart Ingrid. Die warme chocolademelk zou er nu ook wel ingaan, koud buiten ;p
Lieve groetjes Miranda

Nancy Soetaert zei

je kaartje straalt echt gezelligheid uit!
groetjes
Nancy

Sarah - Crea S zei

'n mooi, gezellig en warm kaartje! Liefs, Sarah

Crealientje zei

Mooie sfeervolle kerstkaart!
Liefs Crealientje.