CAS kaartje - winnaar candy

Hey hallo, 

Afgelopen woensdag was ik jarig. En ik hield de afgelopen maand een candy, waar je een verjaardagskaart kon linken. 
Ik heb jullie beloofd dat ik vandaag de winnaar bekend ging maken. 
Maar het zijn twee winnaars geworden. 
Ik was zo blij met de leuke inzendingen die ik kreeg, dat Lieke een winnaar uit koos en ik een winnaar. Ik heb ook een heleboel echte kaarten gekregen, zo geweldig leuk om te krijgen. 
Wie mijn candy heeft gewonnen zie je hieronder. 


Gerie en Danielle jullie zijn de winnaars!
Van harte gefeliciteerd. Jullie mogen mij je adres sturen, dan komt de prijs naar jullie toe. 

Iedereen heel hartelijke bedankt voor het mee doen.... 

Dan over naar het kaartje van vandaag. 
Gisterenmiddag had ik even de tijd om in mijn knutsel ruimte te gaan zitten, en ben ik aan de slag gegaan met een aantal challenges. Even leuk om aan mee te doen. 
Ik ben de afgelopen week druk bezig geweest met de voorbereiding voor mijn workshop afgelopen donderdag. Dus geen tijd om andere kaartjes te maken. Ook heb ik 9 maart een workshop, waar ik nu toch nog wat voorbereidingen moet treffen. 

Hieronder zie je de resultaten van de workshop van afgelopen donderdag. 
De komende week zal ik jullie mijn voorbeelden laten zien. 
Deze zijn van de workshop deelnemers. Als je zin hebt om 9 Maart mee te doen met mijn workshop, dan ben je van harte welkom. 


Het onderstaande kaartje is een CAS kaartje, en heb ik gemaakt voor de challenge van Crazy for Cas daar vragen ze om een knuffelbaar iets op je kaartje...
Nu is een olifant geen echt knuffeldier, maar ik vind het wel een schattig kaartje geworden.



Ik ben benieuwd wat jij er van vindt. 
Deze kaart doet mee bij Crazy for Cas.

Ik wens jullie nog een gezellig weekend toe...
Ik heb vandaag gewandeld, oefenen voor de Swentibold mars, die samen met de Kennedymars is op de zaterdag van het Paasweekend. 
Ondanks de kou was het heerlijk wandelen. 
Vanavond lekker uit eten, en morgen nog even de verjaardag vieren samen met mijn zus..
Gezellig dus...


Product List

Reacties

  1. Nou, ik wil best eens een olifant knuffelen hoor! Ik vind je kaartje heel schattig. Leuk dat je mee doet met CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd met je verjaardag Ingrid ! Die had ik gemist, sorry !
    Je kaartje is echt erg lief ! Geniet nog van het feesten morgen !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Ingrid en wat leuk dat mensen zo aan je oproep gehoor hebben gegeven. Je kaart met dat lieve olifantje is leuk en bij de wereld rond met 80 jarigen heb ik iemand zien knuffelen met een olifant hoor, die vinden dat ook fijn :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zie midden in de nacht na mijn avonddienst dat ik één van de gelukkige winnaars ben van je verjaardags candy wat gaaf Ingrid!!! Ik wil je alsnog mijn gemaakte kaartje naar je sturen en kan vast jouw adres vinden boven in de balk! Dankjewel dat je mijn kaartje heb gekozen samen met die van Danielle, we zijn bofferds!!!!
    Ik stuur je morgen een mail, want ga nu naar mijn bedje!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kan wel zien dat het al laat is, want ik vergeet je helemaal te zeggen hoe schattig je kaartje is...welterusten...!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allereerst Gerie en Daniëlle gefeliciteerd met het winnen van de candy. veel plezier met jullie prijs...
    en wat een schittterende kaartjes zijn er op je workshop gemaakt ingrid...allemaal toppertjes.
    en ook je knuffelolifantje is super leuk ...heel lief kaartje is dat...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat, dames! Mooie workshop-kaartjes, erg leuk, net als je olifantenkaartje: wat een schatje!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk, dat ik als winnaar ben gekozen! Kijk er helemaal van op, super! Je kaartje is mooi en ik vind het olifantje eruit zien om te knuffelen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het kaartje is zeker schattig!!
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij Crazy for Cas :)
    Groetjes Wilma (en nog gefeliciteerd! Zag trouwens dat ik hier nog helemaal geen volger van je was, dus dat ook maar gelijk geregeld ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke olifanjeskaartje Ingrid ,voor Crazy for Cas ,
    Nog proficiat voor de winnende dames !!
    Fijn weekend van Epie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.