creatief.kaartjes.inspiratie.gezelligheid.
Altijd goed deze kleurencombi. Erg leuke kaart geworden, Ingrid!Ben trouwens meteen volger geworden, vergat ik gisteren te zeggen ;o)
Het is jou perfect gelukt om een schitterend kerstkaartje te maken in deze kleurencombinatie Ingrid...groetjes RosinaDT 52 WTC
Wat een gezellig kaartje! X
Heel leuk, deze challenge. En je kaart is tof!
Heel erg leuk, dat rood geeft echt een mooi accentje bij het zwart en wit.GroetjesJantine
Een mooi kaartje en dat rood valt goed op! Groetjes Marijke.
Wat een gave kerstkaart met die koffiebeker! Ruitje is ook al zo leuk, mooi ook dat je voor rood hebt gekozen bij het zwart en wit.
Een heel mooie kaart, leuk met die ruitjes en de koffiebeker ! Groetjes, Enny
Tof kaartje, Ingrid, erg leuk die koffiebeker en achtergrondruitje, het stukje twine maakt het lekker speels.
Een mooie rustige kerstkaart Ingrid. Mooi afgewerkt ook.Lieve groetjes Miranda
ziet er een gezellige koffiebeker uit!mooi kaartje!groetjesnancy
Mooie kaart, en wat een leuke papiertjes heb je gebruikt!Groetjes, Eri
Mooie kaart! Ondanks het zwart/wit straalt het echt warmte uit!grtz.Colien
Mooie sterke kaart !!!!groeten Ineke
Een reactie posten
14 opmerkingen:
Altijd goed deze kleurencombi. Erg leuke kaart geworden, Ingrid!
Ben trouwens meteen volger geworden, vergat ik gisteren te zeggen ;o)
Het is jou perfect gelukt om een schitterend kerstkaartje te maken in deze kleurencombinatie Ingrid...
groetjes Rosina
DT 52 WTC
Wat een gezellig kaartje! X
Heel leuk, deze challenge. En je kaart is tof!
Heel erg leuk, dat rood geeft echt een mooi accentje bij het zwart en wit.
Groetjes
Jantine
Een mooi kaartje en dat rood valt goed op! Groetjes Marijke.
Wat een gave kerstkaart met die koffiebeker! Ruitje is ook al zo leuk, mooi ook dat je voor rood hebt gekozen bij het zwart en wit.
Een heel mooie kaart, leuk met die ruitjes en de koffiebeker ! Groetjes, Enny
Tof kaartje, Ingrid, erg leuk die koffiebeker en achtergrondruitje, het stukje twine maakt het lekker speels.
Een mooie rustige kerstkaart Ingrid. Mooi afgewerkt ook.
Lieve groetjes Miranda
ziet er een gezellige koffiebeker uit!
mooi kaartje!
groetjes
nancy
Mooie kaart, en wat een leuke papiertjes heb je gebruikt!
Groetjes, Eri
Mooie kaart! Ondanks het zwart/wit straalt het echt warmte uit!
grtz.Colien
Mooie sterke kaart !!!!
groeten Ineke
Een reactie posten