Bubble Over - liftkaart

*Stampin'Up! bestellen 6 februari, geef je bestelling voor 10.00 door en ik bestel het mee*

Hey hallo, 

Afgelopen week had ik een workshop mannenkaarten maken. 
En naaste de mooie set uit de Voorjaarscatalogus, Truly Tailord, had ik ook voorbeelden gemaakt met de onderstaande set. 
Deze set is zooooo gaaf, en echt mijn favoriet. Je kan er mannenkaarten mee maken, maar ook voor vrouwen en jongeren, kan je met de set echt goed uit de voeten. 
De set Bubble over, kan geleverd worden met bijpassende dies, maar is ook los als stempelset te koop. 


Ik maakte de achtergrond met een mask, en een sponge dauber met daarop crumb cake inkt. 
Daarna stanste ik de flesjes uit, een kleurde ze in met een dauber
Ik versierde de kaart nog met rietjes, dit is ook een mal die bij de set zit, en nog een soort dopje, dit is een stempel, met bijpassende mal. 


Met deze kaart doe ik mee bij de; 
Hierboven zie je de kaart die gelift moet worden. 
Een erg leuke uitdaging weer. 
Morgen ben ik er weer, dan met een heel ander kaartje. 
Zie ik je dan weer? 

Product List

Reacties

  1. heel erg mooie kaartjes, die met die flesjes vind ik helemaal toppie ! mooi
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf zeg, jouw liftkaart! Die flesjes zijn superleuk en perfect voor een mannenkaart. Ben gisteren aan het stoeien geweest met mijn lift. Wilde niet lukken, dus ligt nu in de prullenbak, hihi. Ging jou duidelijke ter af ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super is je liftkaart geworden Ingrid en wat een hele leuke SU set weer!
    daar gaan we vast nog meer mee zien je bent zo enthousiast erover!
    Alvast een fijn weekend....xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke lift heb je gemaakt Ingrid! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig liftkaartje!
    De rietjes erbij zijn super leuk.
    Leuk gedaan Ingrid!
    Fijn weekend en lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart, super goed gelift!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt heel gaaf vind ik jouw uitwerking! Dank je wel voor je deelname!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.