Hey hallo,
En welkom bij weer een nieuwe week met kerstkaartjes.
Vandaag loopt de challenge nog steeds bij 52 WTC.
Het thema is;
gebruik een 3D plaatje of afbeelding op je kaart
Ik heb hetzelfde uitdrukvelletje gebruikt als bij mijn kaartje van vorige week.
Nu heb ik een ander blokje papier gebruikt.
Klik op de afbeelding om naar het blog te gaan.
Doe gezellig met ons mee.
Je kaartje kan je nog linken tot en met vanavond 23.55 uur...



13 opmerkingen:
Dit is ook weer een leuk kaartje Ingrid, heerlijk die kopjes warme chocomelk...daar is het goed weer voor vandaag...
Fijne dag liefs Annemarie en Merit
Mooie kleurtjes, leuke afbeelding, Ingrid!
Groetjes
Jantine
Weer een heel mooi kaartje, hmmm, die warme chocomelk kunnen we nu goed gebruiken ! Groetjes, Enny
Prachtig kaartje met mooie warme kleuren.
groetjes Trudy
Heel leuk voorbeeldkaartje heb je weer gemaakt voor deze Challenge Ingrid...
groetjes Rosina
DT 52 WTC
Leuke kaart, mooi sfeertje!
grtz.Colien
Aaaii lekker, chocolademelk met marshmallows! Dat zet meteen een goed sfeertje neer. Leuke kaart!
Mooi kaartje Ingrid!
Groetjes Suzan
Heel mooi kaartje Ingrid!
Ook weer een mooie kaart Ingrid. Die warme chocolademelk zou er nu ook wel ingaan, koud buiten ;p
Lieve groetjes Miranda
je kaartje straalt echt gezelligheid uit!
groetjes
Nancy
'n mooi, gezellig en warm kaartje! Liefs, Sarah
Mooie sfeervolle kerstkaart!
Liefs Crealientje.
Een reactie posten