donderdag 22 februari 2018

Kerstkaart week 8 en start challenge februari.








Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan. 
En laat je inspireren. 




14 opmerkingen:

Je@net zei

Altijd goed deze kleurencombi. Erg leuke kaart geworden, Ingrid!
Ben trouwens meteen volger geworden, vergat ik gisteren te zeggen ;o)

Rosina zei

Het is jou perfect gelukt om een schitterend kerstkaartje te maken in deze kleurencombinatie Ingrid...

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Sarah zei

Wat een gezellig kaartje! X

GerJanne zei

Heel leuk, deze challenge. En je kaart is tof!

Jantine zei

Heel erg leuk, dat rood geeft echt een mooi accentje bij het zwart en wit.
Groetjes
Jantine

Marijke zei

Een mooi kaartje en dat rood valt goed op! Groetjes Marijke.

Ellen zei

Wat een gave kerstkaart met die koffiebeker! Ruitje is ook al zo leuk, mooi ook dat je voor rood hebt gekozen bij het zwart en wit.

Enny zei

Een heel mooie kaart, leuk met die ruitjes en de koffiebeker ! Groetjes, Enny

Marjan zei

Tof kaartje, Ingrid, erg leuk die koffiebeker en achtergrondruitje, het stukje twine maakt het lekker speels.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie rustige kerstkaart Ingrid. Mooi afgewerkt ook.
Lieve groetjes Miranda

Nancy Soetaert zei

ziet er een gezellige koffiebeker uit!
mooi kaartje!
groetjes
nancy

Eri zei

Mooie kaart, en wat een leuke papiertjes heb je gebruikt!
Groetjes, Eri

Colien zei

Mooie kaart! Ondanks het zwart/wit straalt het echt warmte uit!
grtz.Colien

!neke zei

Mooie sterke kaart !!!!

groeten Ineke