donderdag 26 oktober 2017

Kerstkaart week 43 en start challenge

Stampin'Up! bestellen op 31 Oktober, geef je bestelling die dag voor 10.00 uur door. 
* De papieractie van Stampin'Up! geldt nog steeds, klik op de afbeelding in de sidebar en kijk welke papierpaketten, met de actie mee doen. 
* Verder heeft SU nieuwe Blends op de markt gebracht, met alcolhol, en deze blenden geweldig, meer info vindt je in de sidebar, te bestellen vanaf 1 november*


Hey hallo, 
Vandaag is het al weer de laatste donderdag van Oktober, en dat betekent dat we vandaag gaan starten met een nieuwe challenge bij 52 WTC. 
Teammaatje Yvonne heeft deze keer het thema bedacht en dat is; 
maak een kerstkaart. 


Kraft -wit en een touch van goud of zilver. 

Een erg leuke uitdaging al zeg ik het zelf. 
Leuke kaartjes kun je daarmee maken. 
Dit is de mijne... 

Helemaal onderaan vindt je alle productinfo. 


Klik op de afbeelding om naar het blog te gaan. 


Doe gezellig met ons mee zou ik zeggen. 
En vul je kerstkaarten voorraad nog even aan, nu kan het nog....


Product List

13 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Heel mooie kerstkaart Ingrid!
Fijne donderdag
Nancy

Annemarie en Merit zei

schitterende kaart Ingrid, je hoort bijna de stilte....

fijne dag liefs Annemarie en merit

Jantine zei

Heel mooi winters kaartje, Ingrid! Sfeervol.
Groetjes
Jantine

Ellen zei

Mooi zeg met dat kleine hertje erop!

Rosina zei

Heeeeel mooi jouw voorbeeldkaartje Ingrid...zo fijntjes en leuk dat kleine schattige hertjes erop...

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Enny zei

Wauw, een prachtige kaart, dat hertje is schattig, en die sterrenhemel heel mooi ! Groetjes, Enny

Eri zei

Het is een leuke kaart geworden Ingrid.
Groetjes, Eri

!neke zei

Hele mooie Ingrid !!!!!!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat mooi zoals je de challenge vorm hebt gegeven Ingrid. Je kaart straalt rust uit vind ik...top.
Lieve groetjes Miranda

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje Ingrid!
Groetjes Suzan

GerJanne zei

Heel leuke challenge, ik zet hem op mijn to do lijstje. Jouw voorbeeldkaart is top!
GerJanne

Diny zei

Wat een prachtige kaart Ingrid.....helemaal in mijn straatje!
Groetjes Diny

alma.heijenk@gmail.com zei

oh wow mooi kaartje!