Bloemen en een jarige van 85...

Stampin'Up! bestellen op 31 Oktober, geef je bestelling die dag voor 10.00 uur door. 
* De papieractie van Stampin'Up! geldt nog steeds, klik op de afbeelding in de sidebar en kijk welke papierpaketten, met de actie mee doen. 
* Op woensdag 25 Oktober is er een workshop, tijdens deze workshop mag je allerlei spullen uit proberen, dus waar wil jij mee aan de slag*
* Verder heeft SU nieuwe Blends op de markt gebracht, met alcohol, en deze blenden geweldig, meer info vindt je in de sidebar, te bestellen vanaf 1 november*

Please use Google translate, you can find it in te sidebar, on my blog. 

Hey hallo,
Vorige week hadden we een familie etentje, gezellig om  iedereen weer eens te zien.
Mijn schoonzusje vroeg me toen of ik een kaart wilde maken voor haar jarige tante, die eind november 85 hoopt te worden.
Ze had al overal naar een kaart gezocht maar kon niks leuks vinden.
Ze houd van bloemen, en haar leeftijd moet erop?
Leuke uitdaging!
Deze set Birthday blooms schoot me al meteen te binnen om die te gebruiken.
Heel even heb ik nog getwijfeld om de bloem in te gaan kleuren met mijn nieuwe Blends,
maar dan krijg je niet zo'n resultaat als met watercoloring.
Door dat je met water en inkt werkt worden de tinten wat zachter, en dat vindt ik dus perfect bij deze bloem passen.
Heerlijk zitten kleuren, nadat ik de bloem geembost had op Shimmery white papier. 



Ik zag de onderstaande schets, en zo heb ik het kaartje af gemaakt. 
Deze kaart doet mee bij #GDP110 
Klik op de onderstaande schets om naar het blog te gaan. 




Ik kik weer uit naar jullie reacties. 
En morgen ben ik er weer, met een kerstkaartje 
en de start van een nieuwe challenge. 





Product List
Versamark Pad
[102283]
€ 10,50
Aqua Painters
[103954]
€ 21,00
Embossing Buddy
[103083]
€ 7,50
Big Shot
[143263]
€ 120,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00
Bone Folder
[102300]
€ 8,50
Grid Paper
[130148]
€ 13,50

Reacties

  1. GORGEOUS! I love the soft-and-sweet background you've created with this stamp. The vellum is a lovely accent! Thanks for playing along with this week's sketch challenge at Global Design Project!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje heb je voor de 85 jarige dame gemaakt. Ook leuk met het vellum en je hebt heel mooi ingekleurd/ geverfd.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, zeg! Gaaf die bloemenachtergrond, de vellum cirkel en de grote 85.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje dit Ingrid! De zachte kleurtjes passen perfect bij deze stempel en de cijfers hebben ook een beetje een waterverf effect wat er mooi bij past!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooie kaart Ingrid ;O)
    Leuk dat je meedoet bij GDP deze week!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel super mooi kaartje.
    Leuk dat je meedoet deze week!
    Liefs Tanja

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.