Herfstkaartje - te laat


*Stampin'Up! bestellen op 17 Oktober, geef je bestelling die dag voor 10.00 uur door. 
* De papieractie van Stampin'Up! geldt nog steeds, klik op de afbeelding in de sidebar en kijk welke papierpaketten, met de actie mee doen. 

Hey hallo,
Vandaag zien jullie een kaartje wat ik gemaakt heb in herfstsferen. 
Ik zag van de week bij Colien - Nelly en Lerissa dat zij zijn begonnen met de 4-seasons swap challenge. Wat leuk dat zij met deze challengeblog zijn begonnen.  De opdracht is om een herfstkaartje te maken aan de hand van een schets. 
Ik maakte een te laat verjaardags- kaartje. Het gebeurd met niet vaak, maar deze keer was ik echt te laat. 

Het leuke is dat bij de Painted Harvest set, eikeltjes zitten, die je in allerlei kleuren kan stempelen. 
Bij het bijpassende papier Painted Autumn DSP zitten ook eikeltjes. Deze heb ik uit het papier geknipt, en her en der over de kaart op geplakt. De gestempelde eikeltjes zitten bovenin op de kaart. 

verder heb ik de tekst TE LAAT, letter voor letter gestempeld. 
Klik op de afbeelding van de schets, om naar het blog te gaan van 4 Seasons Swap challengeblog. 

En morgen ben ik er weer, 
maar dan met een kerstkaartje, en de uitslag van de challenge van 52 WTC. 
Zie ik je dan? 



Product List

Reacties

  1. Prachtig kaartje Ingrid. Die eikeltjes zijn wel een musthave....hmmmmm.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk om de schets zo uit te werken! Mooie kaart Ingrid.
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je leuk gedaan Ingrid.....net even anders!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo veel te laat was je niet, hoor! En in het écht is jouw kaartje nog veel mooier! Bedankt! (Hij staat hier nu op de kast te pronken 😉)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi dit kaartje Ingrid...super leuk hoe je sketch heb uitgewerkt...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw! Jouw uitwerking is knap!!
    De mijne staat ingepland voor morgen ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart met al die kleine eikeltjes verspreid en ik vind het leuk hoe je de sketch gebruikt hebt. Wat een prachtige labeltjes maakte je met de daisy.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke kaart heb je gemaakt met onze sketch.
    Bedankt voor je deelname bij 4SSC.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooie uitvoering van de sketch! Bedankt voor het meedoen aan onze eerste challenge, tof!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.