Daisy Flower #7

* Stampin'Up! bestellen op 17 oktober, geef je bestelling die dag voor 10.00 uur door en ik bestel voor je mee...* 


Hey hallo, 
Dag 7, en hierbij de laatste dag, dat de Daisy flower set in de hoofdrol staat. 
Ik vond het heel leuk, om de veelzijdigheid van deze set aan jullie te laten zien. 
Vandaag laat ik jullie labels zien, gemaakt met de Daisy Flower set. 
Vanavond is de workshop, en dan kan iedereen kiezen wat zij wil maken. 
Aan kadootjes of een bosje bloemen zijn labels altijd leuk.


Bij de bovenstaande labels, heb ik gestempeld met Smokey Slate inkt, dit is een licht grijze kleur, en steekt mooi af met het geel, van het hart van de bloem. 
Bij de onderstaande labels heb ik gestempeld in een lichte kleur op watercolorpapier. En daarna met een tint donkerder en een aquapainter in gekleurd. 


De bloem is door midden geknipt, waardoor je meer witte vlakken krijgt op je label, maar het geeft wel een leuk effect. 
Ik ben klaar voor vanavond. 
Morgen ben ik er weer, en dit keer met een herfstkaartje. De tijd van het jaar.... 
Zie ik je morgen? 



Product List

Reacties

  1. Mooie labels, ook tof met die halve bloemen!
    Succes en veel plezier vanavond.
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, je hebt het mooiste voor het laatst bewaard...deze labels vind ik echt prachtig!
    Succes met de workshops..
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. helemaal leuk zijn deze geworden! geslaagd
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. PRACHTIG zijn deze tags Ingrid, vooral die laatste 2 vind helemaal geweldig mooi..
    veel succes met je workshop...

    groetjes en een fijne dinsdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. aan de voorbeelden zal het niet liggen, het wordt vast een geslaagde workshop Ingrid.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zeg! Vooral die halve bloemen staan mooi. Veel workshopplezier vanavond!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.