Christmas in....





Vandaag eens een ander kerstkaartje als anders. 
Ik zit de laatste tijd graag een beetje te stoeien met de verfkwast, op papier dan wel te verstaan. 
Leuk om de inktpads van SU daarvoor te gebruiken en te gaan waterverven. Zo kwam ik ook op het idee om deze keer mijn kerstkaart te gaan maken. 
Een beetje anders, maar wel leuk om te doen. 


Ik heb eerst op aquarelpapier stepen in groen en geel tinten gemaakt, en hier de boompjes uit gestanst. Daarna de heuvel uit gesneden met een stans van MD, daar zitten normaal boompjes bij, maar die heb ik er weer afgeknipt. Daarna bewerkt met inkt. 
De lucht ook besproeit met donkerblauwe inkt. De tekst is wel heel passend voor de huidige tijd. 
Ik wens jullie een fijne dag, en lees graag wat jullie er van vinden. 
Hebben jullie je kerst kaartje ook al klaar voor vandaag of wordt het een andere kaart? 
Kijken jullie mee welke kaart Nelleke vandaag heeft geplaatst bij 52 weeks off....en natuurlijk de uitslag van de challenge wordt bekend gemaakt. 

Reacties

  1. Stoei jij maar lekker door met verfkwasten....je kaartje is prachtig!!!! Leuk ook je uitleg erbij!!
    Fijne dag, groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Ingrid.....het is een mooie kaart geworden....zo'n kaart groeit met het moment van maken en uiteindelijk heb je dit prachtige resultaat....echt mooi! Ik heb mijn kaartje ook weer geplaatst.

    Groetjes en een fijne donderdag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ingrid,
    Leuke achtergrond heb je gemaakt, mooi boompjes, ik vind ze wel een ietsjepietsje zomers..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bijzonder!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een lief en vrolijk kestkaartje geworden. Hier word ik blij van, het doet bijna zomers aan.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er goed uit Ingrid, op deze manier heb je zo een serie mooie kaartjes klaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk gedaan Ingrid - een supermooi kerstkaart vind ik het.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inderdaad anders, maar zo leuk! Volgens mij "kliederen" we allemaal graag hoor :) Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuke kaart zo met jou kleurenexplosie supergaaf geworden
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leef je uit met de kwast zou ik zeggen Ingrid! Het is een heel mooi effect zo met die spikkeltjes,
    lijkt een beetje op een sneeuwstorm! Mooie tekst ook en inderdaad oh zo van toepassing nu weer...
    Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Ingrid,
    je kaartje is erg leuk. Mooie kleurencombi en de boompjes zijn erg gaaf! Het spelen met kwasten en verf doe je goed, leuk effect!
    Gelukkig kon ik weer een kerstkaart plaatsen vandaag. Ik moet er nog heel wat.
    Groetjes maar weer!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk iets anders dan anders... Het is prachtig geworden, je zou niet zeggen dat je dit nooit eerder gedaan heb, ziet er toppie uit!

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel mooi kerstkaartje Ingrid, leuk om zo eens te experimenteren met verf en inkt...PRACHTIG resultaat!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat doe je helemaal goed! Wat mooi....leuk hè om eens wat anders te proberen.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo leuk he om te experimenteren. Grappige boompjes en wat ene slim idee om de horizon zonder huisjes te maken. Ik ben benieuwd wat er nog meer komt. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is je kaartje gaaf! Wat een leuk effect geeft dat watergebeuren. De kleurencombi is trouwens ook erg mooi.
    Fijne dag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ziet er prachtig uit en leuk met die verfwater
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kerstkaart Ingrid. Heerlijk om zo af en toe eens lekker te kliederen hè.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super leuk gedaan deze kerstkaart.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Ingrid,

    Oei, oei, hier heb ik ook een paar kaartjes gemist. Allemaal hele toffe kaartjes met leuke kleurtjes. Door de vakantie heb ik maar weinig tijd voor het bloggen. Maar binnen 14 dgn begint hier weer het nieuwe schooljaar en dan heb ik er hopelijk terug meer tijd voor.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.