vrijdag 1 augustus 2014

Babykaartje

Bij Crazy for Cas hebben ze deze keer een uitdaging, waarbij je moet werken met een schets. 
Het stond al eventjes op mijn to-do-list. Dus gisteren aan de slag met een babykaartje, waarvan ik er nog een aantal nodig heb, voor de voorraad. 

Het rompertje is een stans van Clearly Besotted, evenals de tekst baby.
De spetters en het papier is van SU. De tekst "100% schattig" is van Eline.
Hierboven zie je de jongens variant. 


Ik maakte ook nog een meisjes variant.
Hieronder zie je de schets. 

De jongens variant doet mee bij: Crazy For Cas - Challenge#49- schets
Ik wens jullie nog een fijne dag, en bedankt  voor jullie bezoekjes.

18 opmerkingen:

Rosina zei

Heel mooi babykaartje Ingrid, leuk dat rompertje ....ook de sketch is heel mooi...
TOP!!!

groetjes Rosina

Anoniem zei

Je kaartjes zeggen het zelf al...100% schattig!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Diny zei

Wat ontzettend leuk gedaan Ingrid!
Super kaartjes zijn het.

Groetjes Diny

Marfien zei

Ook deze 2 zijn weer superleuk, en als je het nog niet weet is een groene variant ook een prima keus (Voor de verkoop handig)

corryskaart zei

hoi ingrid
nou 200% geslaagd met zo weinig een pracht van een kaart maken
groetjes corry

Ans Gilbert zei

Hoi Ingrid,
ze zijn allebei superleuk..schattige rompertjes, leuke tekst...heb je bewust de stukjes er niet uit gehaald ?? het is wel duidelijker met..mooi gedaan..Liefs Ans

GerJanne zei

Hoi Ingrid,
wat een enige kaartjes met deze sketch. Dat rompertje is superleuk. En zo heb je in vrij korte tijd toch weer wat babykaartjes voor de voorraad.
Groetjes,
GerJanne

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Ik dacht heel even dat mijn inspiratiekaart was blijven hangen bij je. Ze zijn erg prachtig. Lief en toch stoer door de spetters.

Claudia's kaartjes zei

Hoi Ingrid,

Oh, wat leuk gedaan. Ik vind het supermooi.

grtjs
Claudia

Mary zei

Twee hele leuke schattige maar ook stoere baby kaartjes!
Ik heb toevallig met hetzelfde rompertje met stempel ook een kaartje op mijn blog geplaatst. Ik vind het een erg leuk rompertje voor babykaartjes, er zullen er dus nog meerdere volgen
Groetjes Mary

Anita Meijer zei

Wat een superleuke babykaartjes Ingrid, super.
Liefs van Anita

Antoinette Voorn zei

Wat een lieverdjes heb je gemaakt!

Unknown zei

Wat zijn ze leuk Ingrid! Die kleine rompertjes zijn supergeinig en die spetters, tja, dat doen die kleintjes nu eenmaal ook, ha ha ha! Enige kaarten! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Bep zei

Hoi Ingrid,

Wat een leuke geboorte kaartjes heb je gemaakt met dat rompertje geweldig.

Liefs Bep ☺ ☺ ☺

!neke zei

Hele leuke kaartjes !
Rompertjes erg leuk !

Stella zei

Ahh die rompertjes; lief maar vooral leuk. Wat een gave uitwerkingen van de schets!
Groetjes,
Stella

Anita van Merode zei

Zien er beide super mooi uit!!!
Leuk idee voor die schets!!!
Ik zelf ben ook graag thuis hoor! Wil dan ook het liefst maar een week weg. Kan me goed vermaken thuis! ;-)
Groetjes Anita

Nelleke zei

Was ik met je bericht bezig alles weg. Nu maar even achter de computer gaat net wat makkelijker. De kaarten van de lkaatste weken bekeken. Deze sketch en babykaartje is erg leuk. Ook je open ster is mooi bedacht en natuurlijk de geboortekaartjes.
Ik geniet deze week nog even na. Groetjes, Nelleke