Ze heeft het ondertussen omtvangen, en ik moet het bijna plaatsen omdat de challenge Bij Oma Dee bijna is afgelopen. Ik heb het idee van de kaart over genomen van Cornelie, het DT lid, verder een eigen uitwerking eraan gegeven, het papier is van Crate Paper- Meggie Holmes, de stempel van Different Colors, de drie knoopjes beelden de drie sterren op de schets uit. Eerst zien jullie mijnt uitwerking dan de schets.

Deze kaart doet mee bij: Bij Oma Dee- schetsuitdaging#9
Fijne dag verder en leuk dat je langs bent geweest.


25 opmerkingen:
Hoi Ingrid,
Supermooi kaartje. Frisse kleuren en heel leuk gedaan.
grtjs
Claudia
Leuk zeg, ik heb er ook 1 klaar met die sketch, vind die van jou erg mooi. Groetjes, Nelleke
Ik vind je kaart heel leuk geworden!
Hahahaa... Dankjewel voor je mooie kaart.hoor! Hij staat al lekker te pronken bovenop de tv!!!
Prachtige kaart Ingrid - heel leuk gedaan.
Groetjes,
Misseke
Goede morgen Ingrid, erg leuk gedaan zeg. Weer eens wat anders dan een normale vierkante/rechthoekige kaart. Leuk dat je dit met ons wilde delen.
Groetjes, Jacqueline
Leuke kaart, mooi papier ook. Liefs Sabine
Heerlijk vrolijk met die kleurtjes en leuk modelletje Ingrid!!
xx Irene
Hij is leuk, Ingrid!!
Leuk hoor!! Mooie papiertjes ook.
Fijne avond, groetjes Mary
Tof gedaan! Mooie papiertjes gecombineerd! Heel tof vind ik h'm!
Fijn dat je meedoet bij Oma Dee!
Heel mooi en prachtige papiertjes zijn dit!!
Groetjes,
Marijke
Wat een superleuk kaartje weer Ingrid, tof modelletje en erg mooi papier!
Lieve groetjes, Berlinde
Wat een leuk modelletje, zo met dat fishtailtje ertussen. Gaaf papier ook. Gezellig dat je meedoet met onze schetsuitdaging.
Groetjes,
Miranda
mooi kaart
Leukleukleuk! Wat een mooi vrolijk kaartje!
Kei leuk gemaakt. Toppertje! Lekker vrolijk ook.
-xies- Renate.
Hoi Ingrid,
Ik vind je kaartje prachtig, leuke lift heb je gemaakt, mooie kleuren..heel erg mooi.,groetjes van Ans
Een heel mooi kaartje heb je voor Antoinette gemaakt Ingrid, super.
Liefs van Anita
Superleuk kaartje Ingrid! Ik vind het een vrolijke uitwerking. En leuk om te maken, he?
Vond ik wel.
Als jij nachtdienst hebt, kun je dan slapen? Ben je een bereikbare slaapdienst of moet je ook wakker zijn?
Groetjes,
GerJanne
Oh, deze heb ik gemist!!! Hij is super leuk zeg!!! Ga je ontwerp eens lenen :) X
Supergave kaart, heel mooi model en prachtig uitgewerkt! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner
Wauw!!! super leuk kaartje.
Groetjes Sylvia
Erg mooi! ik ben weg van het papier en ook je model vind ik heel leuk gedaan. Bedankt voor het meedoen aan de schetsuitdaging.
Heb al heel veel mooie kaartjes voorbij zien komen, allemaal heel leuk!
Had al een paar keer eerder bij je gekeken maar nog nooit een reactie achtergelaten *schaam*, sorry!
Ik zet je snel in mijn leeslijst, dan mis ik niets meer.
Prachtig kaartje! Deze ga ik onthouden :)
Bedankt voor al je leuke reacties!
Lfs Paulien
Een reactie posten