zondag 20 oktober 2013

Cas- kaart

Ondertussen zijn jullie wel gewend dat er af en toe een CAS kaartje hier verschijnt op mijn blog, ik vindt het zelf wel leuk om steeds de uitdaging aan te gaan om een CAS kaart te maken.
Kijkend naar de onderstaande afbeelding is er houtnerven te zien, rood wit, een touwtje, een tekst.


Ik heb papier gebruikt met een houtnerf in white wash, het rood wit komt terug in het huisjes, wat is bestempelt met versamark en bestrooit met witte embossingpoeder, een hartje uitgestanst en op de ondergrond gestempelt- home, verder een hartje van kurk, en het touwtje komt terug in het huisje. Als laatste nog de letters home uitgestanst. 


Deze kaart doet mee bij: Case Study- Challenge#162
Fijne zondag! 

16 opmerkingen:

Irene zei

Van mij mag je ze aan de lopende maken Ingrid, ze zijn gewoon LEUK!!!

xx Irene

GerJanne zei

Ha Ingrid,
wat een gaaf kaartje heb je gemaakt en leuk dat de details van de voorbeeldkaart zo mooi terugkomen in jouw kaart! Heb je goed over nagedacht!
Leuk om steeds wat anders te proberen, he? Dat houdt je creatief....

Lieve groet,
GerJanne

Anita Meijer zei

Hij is prachtig geworden je CAS-kaartje Ingrid, top weer.
Liefs van Anita

Sabine zei

Leuke kaart heb je gemaakt! Liefs Sabine

Nelleke zei

Wat een heerlijk stoer kaartje zeg, echt leuk! Groetjes, Nelleke

Marfien zei

Verandering van spijs doet eten, en dat geldt ook voor kaartjes. Een gezellig CAS kaartje in mooie kleurtjes

Ans Gilbert zei

Hoi Ingrid,
Ben altijd vol bewondering als iemand een CAS kaart maakt, supermooi..Liefs van Ans

Unknown zei

Da's wel een ijzersterke CAS kaart Ingrid! Volledig in balans en alles perfect gecombineerd! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Margot zei

helemaal gaaf dit kaartje, Ingrid!

Judith zei

Super super leuk, Ingrid.

Anoniem zei

Superrrrrrrrrrrrr Ingrid, mooi gedaan!!
lieve groetjes van Gerie

Antoinette Voorn zei

Wat een schitterende kaarten. Degene die deze krijgt boft maar! Zo mooi!

Diny zei

Wat een prachtige CAS kaart!

Groetjes Diny

sjanie zei

Wat een mooi kaartje, Ingrid.

Liefs,
Sjanie

Renate zei

Nou meid, dit gaat je anders ook wel erg goed af hoor. Super tof gemaakt. Helemaal leuk.

-xies- Renate.

Debby Hughes zei

Wonderful combination of pop of red with a homely feel :) Thanks for joining us at CASE study this week :)