zondag 6 oktober 2013

CAS kaart

Vandaag laat ik jullie weer een CAS kaartje zien, het thema bij Crazy for Cas- use hexagons, nou heb ik zelf geen mal dus ik ben op zoek gegaan tussen mijn papierblokjes en heb papier gebruikt waar hexagons in zitten, deze uit geknipt, de rechthoekige post mal heb ik gebruikt om DP uit te stansen en dit is de basis, daarop de hexagons, en een rondje DP met de vlinder uit stipjes papier, wat ook in de hexagons zit, een stempel label met tekst over een vlinder, en nog twee kleine vlindertjes op het papier.
Papier is van My Minds Eye- Be Amazing.


Deze kaart doet mee bij: Crazy For Cas-challenge#28-use hexagons
Ik wens jullie nog een fijne zondag toe, ik ga zo meteen werken, hi hi, verschil moet er zijn! Maar ik gun jullie je vrije dag van harte toe! 

15 opmerkingen:

De hobbydroom zei

Prachtig ingrid! Wat heb je dit op ern creatieve manier opgelost zeg! Super :) . Werkse

Lieve groetjes, De hobby droom

Anita Meijer zei

Ziet er weer super uit Ingrid, heel mooi.
Liefs van Anita

Marijke zei

Goed opgelost om designpapier te gebruiken met hexagons, mooie kaart!
groetjes,
Marijke

GerJanne zei

Ha die Ingrid,
ah, heb je late dienst? Tja, verschil is er zeker...Ik heb nu bereikbare dienst van 17.00 uur tot morgenvroeg 7.00 uur. Dus wel gewoon thuis, maar als er iets is dan kan ik gebeld worden.
Je kaart is super leuk. Ik broed nog op een kaart, maar weet niet of het lukt. Zal moeten knippen, want ik heb geen stans in die vorm. Je hebt hem ook echt mooi cas gehouden, vind ik.
Groetjes,
GerJanne
p.s. kijk je dan toch nog even na ja late dienst naar de reacties uit pure nieuwsgierigheid?? hihihihi....

Unknown zei

Lekker strak kaartje met deze vormen en toch heel speels! Goede kleurencombi ook! Werk ze vanavond meis! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

Mary zei

Mooie cas kaart Ingrid. Leuk dat je stippeltjes van de hexagons terug last komen in de vlinder!
Groetjes Mary

Judith zei

Heel knap bedacht om de hexagons op deze manier te maken! Leuk geworden

Claudia's kaartjes zei

Hoi Ingrid,

Hoi,

Wauw, wat een prachtige kaart. Supermooi.

grtjs
Claudia

Marlieke zei

Goed bedacht, leuk resultaat! Bedankt voor je deelname aan CFC.

Antoinette Voorn zei

Helemaal een kaartje naar mijn hart! Beeldschoon gemaakt hoor! ben gek op vlinders...

Anoniem zei

Leuk kaartje! leuk die vlindertjes die zo half van het kaartje af vliegen.
groetjes, Bernadet

Ingrid Reyners zei

Nee Gerjanne, ik heb geen reacties meer gelezen, mijn dienst was vannacht om 0.30 uur afgelopen, dus daarna lekker naar bed, een verkapte vorm van bezuinigen, ik begin om half vier op een groep en mag om 22.00 uur nog een gedeelte van de nachtdienst met mijn collega's mee gaan draaien. Ik vind de avonddienst draaien niet erg maar om half 1 zit je lichaam al weer in de nachtstand, dus slapen os wat moeilijker. Hopelijk ben jij niet meer gebeld, wij jebben die bereikbaarheidsdiensten ook. Fijne dag, groetjes Ingrid

anja curvers zei

Heel erg mooi uitgevoerd. Leuk dat je meedoet bij crazy for CAS.

Anita's blog zei

Mooi kaartje, lekker CAS. Bedankt voor het meedoen bij CFC.

Sanne zei

Hexagons, ik vind ze leuk! Vooral op zo'n lieve CAS-kaart! Ik vind wit vaak overheersen, maar bij een goede CAS-kaart als deze is dat niet het geval. Leuk gedaan en succes met de challenge.

Liefs Sanne